تاریخ انتشار: 1396/08/09 17:56
دست‌نشان و خطیبی به دنبال نجات از مرداب؛
کد خبر: 175745

پیش بازی ملوان-ماشین سازی؛ بحران‌زدگان به هم رسیدند

دهمین دیدار تیم ملوان بندرانزلی، با میزبانی این تیم برابر ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم لیگ آزادگان برگزار خواهد شد.
پیش بازی ملوان-ماشین سازی؛ بحران‌زدگان به هم رسیدند

 از سری مسابقات لیگ آزادگان فوتبال ایران عصر روز چهارشنبه 10 آبان با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز پیگیری خواهد شد.

آخرین تقابل:

 دو تیم در لیگ آزادگان سابقه بازی با هم را ندارند اما در جام حذفی امسال قرار بود که در بندرانزلی مقابل هم بازی کنند که ماشین سازی انصراف داد.

چهار بازی آخر: 

ملوان در چهار بازی قبلی خود در لیگ آزادگان یک برد و یک شکست و دو تساوی به دست آورده است و در این چهار بازی پنج گل زده و پنج گل خورده و 5 امتیاز کسب کرده است و در مقابل ماشین سازی تبریز در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر یک برد و دو تساوی و یک شکست بدست آورده است و در این چهار بازی آخر خود سه گل خورده و سه گل زده و پنج امتیاز بدست آورده است.

تیم داوری:

قضاوت این دیدار به عهده امید سعید فر می باشد که حمید سبحانی، مسلم رحیم خانی و ابوالفضل دوستی او را در این دیدار همراهی می کنند ناظر این دیدار حاتم بک پور است.

سابقه دیدارها: 

این دو تیم در لیگ آزادگان سابقه بازی با هم را ندارند. تیم ملوان در نه بازی گذشته خود یازده گل به ثمر رسانده است و در این نه بازی ده گل هم دریافت کرده است. ملوان هشت گل از ده گل خورده خود را در نیمه دوم دریافت کرده است و از یازده گلی که به ثمر رسانده است 8 گل را در نیمه اول زده و تنها سه گل را در نیمه دوم به ثمر رسانده است. در مقابل تیم ماشین سازی در ده دیدار گذشته نه گل به ثمر رسانده است و دوازده گل دریافت کرده است.

ملوان با یک بازی خانگی کمتر در نه دیدار با سیزده امتیاز و در رده یازدهم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و از این سیزده امتیاز خود در خانه 10 امتیاز و در خارج از خانه تنها سه امتیاز کسب کرده است.

دیدار ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز راس ساعت 14:45 روز چهارشنبه 10 آبان در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می شود و از طریق شبکه باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6wow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی بزرگ برای یکی از نام‌های بزرگ فوتبال ایران!