تاریخ انتشار: 1396/08/09 21:39
اختصاصی| بررسی گلرهای لیگ یک در پایان هفته نهم؛
کد خبر: 175710

حضور دو مسجدسلیمانی در مثلث صدر جدول

جدول بهترین گلرهای لیگ یک در پایان هفته دهم مشخص شدند.
حضور دو مسجدسلیمانی در مثلث صدر جدول

بهترین گلرهای لیگ یک در پایان هفته دهم معرفی شدند. در هفته ای که یوسف بهزادی بهترین گلر لیگ بازی نکرد و به جای وی مسعود پورمحمد درون دروازه نفت مسجدسلیمان ایستاد، مهرداد بشاگردی از تیم برق مقابل نساجی گل دریافت کرد و صدر را به بهزادی واگذار کرد.

با بررسی سه دروازه بان برتر لیگ یک همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. یوسف بهزادی / نفت مسجدسلیمان (1/5 امتیاز)

گلر اول تیم نفت مسجدسلیمان گرچه دو هفته است که بازی نمی‌کند، اما با توجه به امتیازاتی که وی در 8 هفته گذشته کسب کرده است، اکنون صدرنشین جدول می‌باشد. بهزادی علاوه بر آنکه در بازی با ماشین سازی موفق شد یک ضربه پنالتی را مهار کند، در 8 دیدار 5 کلین شیت ثبت کرد و 4 گل خورد. گرچه هنوز اطلاعات دقیقی از نیمکت‌نشینی بهزادی در دسترس نیست، اما این انتظار می‌رود که وی در هفته پیش رو مجددا به ترکیب نفت برگردد.

2. مهرداد بشاگردی / برق جدید شیراز (1 امتیاز)

گلر تیم برق جدید که 10 بازی برای این تیم انجام داده و در تمامی دقایق بازی، برای برق به میدان رفته، این هفته مقابل نساجی گل خورد و باتوجه به یک گل خورده و کسب نیم نمره منفی، صدر را از دست داد و به جایگاه دوم تنزل یافت. بشاگردی در 10 بازی، 6 کلین شیت را به ثبت رساند و در 4 دیدار نیز 4 گل دریافت کرد و عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را با مدافعان برق جدید در اختیار دارد.

2. مسعود پورمحمد / نفت مسجدسلیمان (1 امتیاز)

گلر باتجربه نفت مسجدسلیمان باتوجه به دو هفته نیمکت نشینی یوسف بهزادی، موفق شد دو کلین شیت در ترکیب نفت صورت دهد و با کسب یک امتیاز به بالای جدول صعود کند. حضور دو گلر نفت در مثلث ترین‌های لیگ، نشان از خط دفاعی قدرتمند این تیم می‌دهد. خط دفاعی که از زمین حریف شروع به پرس می‌کند و اجازه خودنمایی به مهاجمین حریف را نمی‌دهد.

شرح جدول:

دروازه بان های حاضر در لیگ به ازای کلین شیت در هر بازی موفق به کسب نیم نمره مثبت می شوند، در صورتی که در جریان بازی نیز موفق به مهار ضربه پنالتی شوند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، هر گل خورده نیز نیم نمره منفی برای گلرها به همراه دارد.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr85p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ بررسی جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک
اختصاصی| بهزادی، خطر بشاگردی و عرفانی را حس کرد؛

پس از نیمکت‌نشینی بهزادی؛ این‌بار نوبت به عرض اندام پورمحمد رسید
اختصاصی| ششمین کلین شیت نفت مسجدسلیمان رقم خورد؛

گزارش ویژه؛ جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک
بشاگردی به رتبه دوم رسید، جهش بلند ابراهیم‌پور؛

هفتمین کلین شیت نفت در لیگ یک رقم خورد
مسعود پورمحمد دو بازی و دو کلین شیت؛