تاریخ انتشار: 1396/08/11 16:19
دخالت مدیران قبلی جواب نداده این راه را نروید؛
کد خبر: 175476

رحمانی استعفا داد/نگون بختی های گل ابریشم آغاز شد

رحمانی استعفا داد/نگون بختی های گل ابریشم آغاز شد
روز گذشته در چهارچوب مسابقات لیگ دسته دوم تیم فوتبال گل ابریشم در یک بازی خارج از خانه به مصاف اروند خرمشهر رفت و در پایان با نتیجه تحقیر آمیز 6 بر 1 بازی را واگذار کرد، بر همین اساس شنیده ها حاکی بر این بود که روز قبل از اعزام تیم به شهر اهواز اتفاقات ناگواری در فرودگاه مهرآباد برای سرمربی این تیم روی داد که حاصل آن جدایی سرمربی جوان این تیم هادی رحمانی شد.

در طول فصل اخبار زیادی به گوش خبرنگار ما خورد اما می خواستیم دقیق تر مطلع شویم بعد آن را منتشر کنیم که مصادف شد با نتایج خوبشان در حام حذفی ،برای به حاشیه نرفتن ان ها را منتشر نکردیم.

به همین دلیل چندنکته را درباره گل ابریشم باید یادآور شویم، یکی از کم هزینه ترین و کم خرج ترین تیم های لیگ دسته دوم امسال همین تیم بوده است، چرا که شنیده شده است بازیکنان این تیم متفاوت تر از سایر تیم ها قراردادی نیستند و حقوق ماهیانه دریافت می کنند که گفته می شود حقوق آن ها بین 300 هزارتومان تا 700هزارتومان بوده است، که خود باشگاه در پرداختی همین پول نیز خیلی خوب عمل نکرده است.

*این تیم تازه لیگ دویی شده که نماینده تهران با حسای می آید با هادی رحمانی که با 31 سال جوانترین مربی لیگ دسته دوم وارد مسابقات شد و تیم جوانی را وارد مسابقات کرده است که به عنوان پدیده جام حذفی کشورمان نیز معرفی شد که اگر آن اتفاقات داوری در مقابل ایرانجوان بوشهر روی نمیداد چه بسا میان 8 تیم برتر جام حذفی جای می گرفتند، گفته می شود رحمانی به دلیل مشکلاتی که با مدیریت باشگاه و شخص مدیرعامل داشته است، تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفته و از 3 هفته پیش که به دلیل بیماری پدر ایشان وی قادر به همراهی تیمشان نبود بعد از برطرف شدن مشکلات تصمیم آن را داشت که مقابل اروند خرمشهر روی نیمکت بنشیند، ولی گفته می شود در فرودگاه و پیش از سفر  به دلیل دخالت های زیاد عوامل باشگاه درگیری فیزیکی روی داده است.
هر چه هست مدیر عامل این باشگاه باید بداند در چه لیگی حضور دارد و برای تیم بستن و مدعی بودن باید هزینه کرد نه اینکه از تغذیه تمرین و شام و نهار بازیکنان بزنی تا هزینه ها پایین بیاید.

برای باشگاه داری باید زیر ساخت ها را تقویت کرد،حمایت رسانه ای،سرپرست قوی،امکانات و البسه مناسب تا بتوانید میان رقبایی چون اروند ،بندر عباس،شاهین بوشهر و.... حرفی برای گفتن داشته باشید.

هر چه که هست ظاهرا دخالت های بی مورد مدیریت سرانجام خوشی برای گل ابریشمی ها ندارد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xe5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کللی فرد: برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم / در بازی امروز تغییراتی در ترکیب و تاکتیک تیم داریم