تاریخ انتشار: 1396/08/11 23:54
هافبک کاسپین قزوین در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 175419

جعفر برزگر: برد مقابل بندرعباس ما را به لیگ برگرداند/ حیف است کاسپین به لیگ یک صعود نکند

هافبک تیم فوتبال کاسپین قزوین درخصوص بازی با شهرداری بندرعباس سخن گفت.
جعفر برزگر: برد مقابل بندرعباس ما را به لیگ برگرداند/ حیف است کاسپین به لیگ یک صعود نکند

 جعفر برزگر هافبک تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با شهرداری بندرعباس گفت: برد در برابر شهرداری بندرعباس ما را به جدول برگرداند و بازیکن از روحیه بالایی برای ادامه رقابت ها برخوردار شده اند. علی رغم برتری در بازی های گذشته فقط بد شانسی علت عدم نتیجه گیری کاسپین شد. خوشبختانه برد در بازی امروز روحیه بازیکنان را بالا برد و قطعا در بازی های آینده بهتر کار خواهیم کرد.

وی افزود: برد در برابر تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس که تا این هفته فقط دو گل خورده بود کار راحتی نبود ولی ما به لطف خدا با انجام یک بازی منطقی و حساب شده و تلاش بازیکنان به این امر دست یافتیم و توانستم گل برتری تیم را به ثمر برسانم. شهرداری بندرعباس تیم قدرتمندی است و در هر پست از نفرات خوبی سود می برد و این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ یک حساب می آید.

برزگر ادامه داد: 3-4 بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است، در صورت برد در بازی های آینده به میانه های جدول صعود خواهیم کرد و با بر طرف کردن نقاط ضعف خود و جذب بازیکنان مورد نیاز در تعطیلات نیم فصل، وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد. به آینده این تیم امیدوارم، با توجه به حمایت همه جانبه مسئولان و همدلی میان ما قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. آقای دقیقی و محمد عصارزاده در همه زمینه ها از تیم حمایت میکنند، ولی انتظار میرود تا مسئولان استان از کاسپین بیشتر حمایت کنند.

هافبک کاسپین افزود: در چند هفته گذشته به خاطر کسب نتایج نچندان خوب و فاصله زیاد ورزشگاه از مرکز شهر هواداران کمی استقبال کردند، ما در این هفته ها به حمایت هواداران نیاز داریم، از مسئولان تقاضا دارم برای حمایت و حضور هر چه بیشتر تماشاگران وسایل ایاب ذهاب از قبیل اتوبوس و... را فراهم کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هواداران قول می دهیم برای موفقیت تیم کاسپین در بازی های آینده تمام تلاش خود را انجام دهیم، واقعا حیف است با وجود این همه امکانات قزوین از داشتن تیمی در رده های بالاتر محروم باشد.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkw9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیر نزولی کاسپین با سعید دقیقی؛ شوت از راه دور دیگر پاسخگو نیست!
اختصاصی| قهر کاسپین قزوین با پیروزی در لیگ دو؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛