تاریخ انتشار: 1396/08/13 12:40
در گل نخوردن تیم، تمرینات نکونام خیلی تاثیر‌گذار بوده است؛
کد خبر: 175241

سجاد مشکل‌پور: با این شرایط اواخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال خونه‌به خونه بابل گفت: در گل نخوردن تیم، تمرینات نکونام خیلی تاثیر‌گذار بوده و خط دفاعی با تمرکز بسیار بالایی به زمین می‌رود.
سجاد مشکل‌پور: با این شرایط اواخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را می‌گیریم

 سجاد مشکل‌پور با اشاره به دیدار اخیر خونه‌به‌خونه مقابل گل‌گهر سیرجان، درباره شرایط نامطلوب زمین چمن مصنوعی سیرجان و همچنین مردود اعلام شدن گل تیمش در این بازی  اظهار داشت: نمی‌توان گفت زمین بازی خوب یا بد بود ولی جوری بود که نفس بازیکنان را می‌گرفت. به نظرم گلی که به ثمر رساندیم هم سالم بود ولی مردود اعلام شد. با این حال بازی خوبی به نمایش گذاشته و نتیجه خوبی بدست آوردیم. تیم گل‌گهر خیلی خوب فوتبال بازی می‌کرد و به جرأت می‌توان گفت این تیم مدعی به صعود به لیگ برتر است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسید فشردگی بازی‌ها روی عملکرد تیمش در بازی برابر گل‌‎گهر تاثیر گذار بود، تصریح کرد:ما دو بازی سنگین در اراک و همچنین در بابل مقابل سیاجامگان داشتیم که خداراشکر موفق به برد این 2 بازی شدیم. در ادامه با ریکاوری خوب توانستیم خستگی خود را رفع کنیم ولی با این حال هنوز خستگی در وجود بازیکنان از جمله من احساس می‌شد و شاید اگه تیم تحت فشار بدنی نبود بدون شک پیروز بازی با گل‌گهر ما بودیم.

مشکل‌پور در مورد اینکه خونه به خونه در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته، انتظارات از این تیم بالا رفته و همچنین آمار خوب خط دفاعی این تیم در چند بازی اخیر تصریح کرد: جز این هم نباید باشد. ما تیم خوبی هستیم، بر اساس هر بازی تمرین می‌کنیم و جواب هم گرفته‌ایم. من نقش کوچکی در خط دفاع دارم و اینطور نیست که با حضور من به تنهایی در خط دفاعی گل نخوریم بلکه همه باهم تلاش می‌کنیم. دفاع کردن از مهاجم شروع می‌شود و در انتها به مدافع و گلر می‌رسد و خوشبختانه بازیکنانی که در کنار من بازی می‌کنند بسیار عالی هستند و از جان و دل برای موفقیت تیم مایه می‌گذارند. خوشحالم کسانی که در کنارم بازی می‌کنند باغیرت و تعصب خاصی در زمین ظاهر می‌شوند  و من از این بابت از آن‌ها ممنون هستم.

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه اضافه کرد: در گل نخوردن تیم، تمرینات نکونام خیلی تاثیر‌گذار بوده و خط دفاعی با تمرکز بسیار بالایی به زمین می‌رود. ما سعی می‌کنیم بسته نگه داشتن دروازه را در دیدار‌های بعدی هم حفظ کنیم تا به امید خدا و تلاش کادر تیم و بازیکنان اواخر فصل جشن صعود خونه‌به‌خونه رو به مردم بابل تقدیم و همه باهم این موفقیت را جشن بگیریم. مازندران باید یک تیم لیگ برتری داشته باشه و چه بهتر بین این همه تیم مازندرانی تیم خونه به خونه صعود کند. بدون شک با این شرایط اواخر فصل جشن صعود  به لیگ برتر را برپا خواهیم کرد.

وی درباره حضور جواد نکونام در خونه‌به‌خونه و تاثیر حضور نکونام در نتایج اخیر این تیم گفت: تمرینات جواد نکونام و کادرفنی بسیار عالی است و من خیلی خوشحالم که با این سرمربی کار می‌کنم و شک ندارم که او در آینده نزدیک یکی از بهترین‌های ایران در عرصه مربیگری خواهد شد. نکونام ارتباط صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد و به همین خاطر بچه‌ها نیز حاضرند هر چه که در توان دارند برای موفقیت تیم گذاشته و تا سرحد جان بجنگند. از سوی دیگر از نزدیک شاهدیم او تمام وقت خود را وقف تیم کرده و همین موضوع هم باعث شده تیم ما روند رو به رشدی داشته باشد.

مدافع خونه‌به‌خونه بابل در خصوص دیدار با راه‌آهن در هفته دوازدهم لیگ دسته اول گفت: در بازی با راه آهن جز پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. اخرین بازی خانگی را متاسفانه با مساوی پشت سر گذاشتیم این در حالی است که نباید ما در خانه امتیاز از دست بدهیم. با تلاش و همت کادر فنی خوب و بازیکنانمان ان‌شاءالله مقابل راه‌آهن به پیروزی می‌رسیم و مطمئن باشید همه کار می‌کنیم تا این امر محقق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbr9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسف زاده: جو خوبی بین هواداران دو تیم برقرار است/ امیدوارم در این بازی فرهنگ گیلان را به ایران نمایش دهیم