تاریخ انتشار: 1396/08/15 12:36
مدافع ملوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174961

صائب محبی: از حامد پاکدل عذرخواهی می‌کنم/ امیدوارم بچه‌ها سوغات سه امتیازی برای ما بیاورند

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است گرچه خطایی بدی روی مهاجم ماشین سازی صورت داده است اما مستحق اخراج از زمین نبوده است.
صائب محبی: از حامد پاکدل عذرخواهی می‌کنم/ امیدوارم بچه‌ها سوغات سه امتیازی برای ما بیاورند

 صائب محبی مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" در خصوص بازی با تیم ماشین سازی تبریز گفت: بازی خوبی بود و همه هم قسم شده بودیم تا بازی را ببریم و خداروشکر که به این مهم دست یافیتم. با اینکه می‌دانستیم خیلی دیر شده است تا شخصیت ملوان را به همه نشان دهیم، ولی هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم و حریف نیز روی ضدحملات برنامه داشت که دفاع ما آنقدر خوب کار کرد که حتی کی موقعیت نیز به حریف ندادیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی درخصوص اخراجش از زمین توضیح داد: به نظرم خطایی که کردم اخراج نداشت. داور دست گذاشت داخل جیبش و قصد داشت کارت زرد نشان دهد ولی کمک داور تحت تاثیر اعتراضات آقای خطیبی قرار گرفته بود و به داور وسط اعلام کرد مستقیم کارت قرمز بدهد. از حامد پاکدل هم عذرخواهی می‌کنم چون خطایی بدی رویش انجام دادم اما مستحق اخراج نبودم.

محبی که در بازی پیش روی ملوان مقابل فجر غائب است با آرزوی موفقیت برای هم تیمی‌های خود گفت: همه بازیکنان ما در یک سطح قرار دارند و چه بازیکنانی که به اردو رفتند و چه بازیکنانی که در انزلی هستند، یکدل هستند تا بتوانیم فجر را شکست دهیم و مجددا به صف مدعیان باز گردیم. امیدوارم بچه‌ها با دست پر برگردند و با اتحاد و همدلی، سوغات خوبی از شیراز برای ما بیاورند.

مدافع ملوان در خاتمه عنوان کرد: در خبرها داشتیم که آقای دنیامالی استعفا داده‌‌اند که کمی دچار افت روحی ما شد و امیدوارم با استعفای ایشان مخالفت شود و به تیم برگردند. از آقای دست‌نشان نیز تشکر می‌کنم گرچه هفته گذشته تصادف سختی داشتند اما باروحیه‌ای مضاعف آمدند و ما را آماده کردند و مقابل ماشین سازی به پیروزی رسیدیم و شک ندارم برای پیروزی مقابل فجر، برنامه دارند و امیدوارم شانس با ما همراهی کند تا بتوانیم به بالای جدول برگردیم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7vn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی-ملوان؛ جذاب و دیدنی در دیار کاکوها
نادر به دیار حافظ رسید؛

آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛

عالیشاه به ملوان نزدیک‌تر است یا فجر؟!
سرباز سپاه انتقالی می‌گیرد؟؛