تاریخ انتشار: 1396/08/18 21:52
اختصاصی| ابعاد جدیدی از پیروی سبزها در خانه؛
کد خبر: 174448

دومین پیروزی خانگی ماشین سازی با تفکرات ناب خطیبی!

سبزپوشان شهر تبریز که پیروزی خانگی را فراموش کرده بودند، به دومین پیروزی خانگی خود دست یافتند.
دومین پیروزی خانگی ماشین سازی با تفکرات ناب خطیبی!

 یاران رسول خطیبی با درخشش حامد پاکدل، موفق شدند تیمی را ببرند که یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های خارج از خانه محسوب می‌شود. ماشین سازان که 4 هفته‌ای بود رنگ پیروزی را نمی‌دیدند، موفق شدند با تفکرات خطیبی بر یاران سیدکوروش موسوی چیره شوند.

جدای از درخشش حامد پاکدل در ترکیب تیم ماشین سازی، پیروزی سبزها مقابل شهرداری ماهشهر را باید از بُعد فنی نگاه کنیم. ماشین سازی با ترکیب 4-2-3-1 وارد زمین شد و در اکثر نقاط زمین، بدون نقص کار کرد و در پایان موفق به پیروزی شد.

ماشین سازان در غیاب تعداد بی‌شماری از بازیکنانشان به دلیل مصدومیت، در فاز هجومی فوق العاده کار کرد. در روز درخشش پاکدل، بازیکنانی نظیر شروین بزرگ، فرزاد طاهری و مهرداد بایرامی نقش بسزایی در رقم خوردن این پیروزی داشتند و زمانی می‌توانیم به این تیم امیدوارتر باشیم که آنها در امر نخوردن گل از حریف نیز کمی سخت‌گیرتر ظاهر شوند.

سبزقباها در این فصل فقط در 3 دیدار موفق به کلین شیت شده‌اند. آنها در بازی با خونه به خونه، شهرداری تبریز و راه آهن موفق شدند دروازه خود را بسته نگه‌دارند و ناگفته نماند که اکثر مصدومین ماشین سازی نیز، در خط دفاعی بازی می‌کنند و ناهماهنگی در تیم خطیبی امری طبیعی است اما اگر خطیبی بتواند از این چالش عبور کند، قطعا تیمی خطرناک و درعین حال، مدعی خواهد داشت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xvm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ماشین سازی و شهرداری ماهشهر (2)
از نگاه دوربین مهدی عیسوی؛

تصاویر/ دیدار ماشین سازی و شهرداری ماهشهر (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛

مرام و معرفت در اوج عصبانت در یک قاب (عکس)
اختصاصی| مرحبا به رسول خطیبی؛