تاریخ انتشار: 1396/08/23 17:44
سه تیرک سبب باخت خطیبی شد؛
کد خبر: 173791

پیروزی مس کرمان مقابل ماشین سازی؛ نخعی جان گرفت!

نارنجی پوشان کرمانی با یک گل حریف تبریزی خود را شکست دادند.
پیروزی مس کرمان مقابل ماشین سازی؛ نخعی جان گرفت!

 مس کرمان توانست در اولین دیدار هفته جدید لیگ دسته یک حریف خود را شکست دهد. نارنجی پوشان کرمانی که در این دیدار میزبان ماشین سازی تبریز بودند موفق شدند با یک گل، برنده زمین مسابقه را ترک کنند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ اما در نیمه دوم محمدعلی اکبرخواه موفق شد دقیقه 70 دروازه ماشین سازی را باز کند و این دیدار در نهایت با همین یک گل به پایان رسید تا مس کرمان با پیروزی این دیدار را ترک کند.

مس کرمان با این پیروزی 21 امتیازی شد و همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند؛ اما با توجه به فاصله تا صدر جدول باید در ادامه لیگ امتیازات بیشتری کسب کند تا بتواند به سال های طولانی دوری از سطح اول فوتبال ایران خاتمه دهد.

ماشین سازی تبریز اما در ادامه نتایج بد خود با 13 امتیاز در رده های پایینی جدول باقی ماند و نتوانست اختلاف خود با تیم های مدعی و بالانشین را کم کند تا خطیبی همچنان به دنبال نتیجه گیری در هفته های پیش رو باشد.

نکته جالب در این خصوص آن است که ماشین سازی در این دیدار کاملا بدشانس بود و سه توپ آنها، به تیرک دروازه مس برخورد کرد و در مقابل، نخعی با این پیروزی جان دوباره‌ای گرفت و قطعا با امیدواری بیشتری لیگ را پیگیری خواهد کرد.

ترکیب دو تیم؛

مس کرمان: رضا حیدری - فرهاد سالاری - احمد حیات منش - امیر حسین عسگری - رامتین سلیمان زاده - علیرضا علیزاده - محمد علیزاده - کیانوش میرزایی - علی غلامرضاپور - مهدی تیکدری - محمد علی اکبرخواه

سرمربی: احمد نخعی

ماشین سازی: مسعود همامی - علی جراح کار - مهدی قریشی - سعید مهری - پیمان کشاورز - سالار افراسیابی - مهرداد بایرامی - سعید مهدی پور - فرزاد طاهری - حسین زامهران - حامد پاکدل

سرمربی: رسول خطیبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk9oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: بایرامی قبل از مذاکره با مس با ما قرارداد امضا کرده بود
عمران زاده در لیست ما قرار نداشت؛

بایرامی باید خود را به تمرینات مس معرفی کند
واکنش تند سرپرست مس کرمان به اتفاقات بایرامی؛

واکنش باشگاه ماشین سازی به اطلاعیه باشگاه مس کرمان
بایرامی مشکلی برای پوشیدن پیراهن ماشین سازی ندارد!؛

مس کرمان از بایرامی و ماشین سازی شکات می‌کند
به دلیل عدم حضور در تمرینات مس؛

لیگ یک/ مس کرمان مدعی است
مس کرمان یک – ماشین سازی تبریز صفر