تاریخ انتشار: 1396/08/28 18:33
اختصاصی| دپارتمان داوری می‌دانست و یا ...؛
کد خبر: 173124

معرفی شائبه برانگیز داور دیدار نفت - اکسین

عصر سه شنبه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ آزادگان در نقاط مختلف کشور آغاز می شود که دپارتمان داوری در اقدامی بحث برانگیز برای بازی نفت مسجد سلیمان و اکسین نام داوری قائمشهری که ساکن کرج بوده را اعلام کرده است.
معرفی شائبه برانگیز داور دیدار نفت - اکسین

 دپارتمان داوری در اقدامی عجیب وحید کاظمی، داور قائمشهری فوتبال کشور را برای قضاوت دیدار حساس نفت مسجد سلیمان و اکسین معرفی کرده که این موضوع با توجه به مسابقه هفته آینده شاگردان فکری با نساجی مازندران، شائبه های زیادی را به وجود آورده است.

در این مورد این نکته قابل ذکر است که کاظمی، داور بازی نفت - اکسین، اصالتی قائمشهری دارد و چند سال پیش در گفتگو با یکی از سایت های محلی از نساجی به عنوان تیم محبوبش نام برد و ابراز امیدواری کرده بود تا این تیم هرچه زودتر به لیگ برتر صعود کند. 

حال سوالی که مطرح می شود این است که، چرا دپارتمان داوری با توجه به تمام این مسائل، برای بازی نفت از کسی استفاده می کند که در طول سیزده هفته گذشته حتی یکبار هم برای این تیم قضاوت نکرده و دست بر قضا همین تیم در هفته بعد با تیم محبوب همین داور که آرزویش صعود باشگاه زادگاهش به لیگ برتر است، استفاده می کند، سوالی است که بدون شک شائبه های زیادی را برای هواداران تیم صدرنشین لیگ ایجاد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xxpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار از شکست در روز جنجالی؛ یحیی یک امتیاز را از محمود ربود!
اختصاصی| تقسیم امتیازات در کرج؛

بررسی گلرهای لیگ یک؛ 4 سنگربان در تعقیب صدرنشین!
اختصاصی| اوج گیری دروازه‌بانان خونه‌به‌خونه؛