تاریخ انتشار: 1396/09/02 16:49
رئیس هیات فوتبال فومن در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 172506

مرآت: سرپرست شهرداری همدان را نزدیم و ایشان بدون مدرک، سخن گفتند/ شهرداری فومن توانایی تیمداری ندارد

رئیس هیات فوتبال شهرستان فومن درخصوص درگیری پایان بازی با شهرداری همدان توضیح داد.
مرآت: سرپرست شهرداری همدان را نزدیم و ایشان بدون مدرک، سخن گفتند/
 شهرداری فومن توانایی تیمداری ندارد

 مجید مرآت رئیس هیات فوتبال فومن در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص حواشی به وجود آمده در بازی شهرداری فومن و شهرداری همدان گفت: از همان آغاز بازی کادرفنی شهرداری همدان به سوت ها و تصمیمات داور به طور مکرر معترض میشدند. در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی داور به کادر فنی شهرداری همدان و هادی گل محمدی سرمربی این تیم تذکراتی را مبنی بر اینکه دائما در مسایل داوری معترض می‌شوند، ارائه داد.

وی افزود: سرپرست تیم شهرداری همدان با هر سوت داور، بی دلیل به نحوه قضاوت ایشان معترض میشد. سرمربی شهرداری همدان نیز به دلیل اعتراض فراوان به تصمیمات داور نهایتا از زمین مسابقه اخراج شد.

مرآت ادامه داد: به محض زده شدن سوت پایان بازی تعدادی از بازیکنان و سرپرست شهرداری همدان به سمت داور حمله ور شدند و ایشان را تهدید کردند که با حضور نیروی انتظامی فومن اتفاقی رخ نداد و با کمک دوستان داورهای بازی به اتاق خودشان رفتند.

وی افزود: فرشید گل محمدی، سرپرست شهرداری همدان برای حضور در اتاق داوران به بهانه گرفتن کارت بازیکنان بسیار اصرار میکرد و تذکراتی را در خصوص عدم صحت کار ایشان در خصوص دریافت کارت بازیکنان از داور به ایشان مطرح کردم و به ایشان گفتم کارت بازیکنان دست نماینده فدراسیون است نه داور. نماینده فدراسیون هم در زمین بود که در نهایت از جانب فرشید گل محمدی سرپرست شهرداری همدان با بی احترامی مواجه شدم.

رئیس هیات فوتبال فومن در ادامه تصریح کرد: مسئولان فومن فقط سرپرست شهرداری همدان را به دلیل حاشیه سازی از اتاق داوران بیرون کردند و این امر به هیچ وجه منجر به درگیری نشد و کسی به ایشان بی احترامی نکرد.

وی افزود: وجود چنین سرپرستی به هیچ وجه در شأن فوتبال همدان نیست. ایشان بی دلیل در هر لحظه از بازی به نحوه قضاوت داور معترض میشد و  بدون هیچ مدرکی اظهار داشت که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

مرآت در خاتمه عنوان کرد: شهرداری فومن توانایی ادامه تیم داری را ندارد. صحبت هایی را با اسپانسرهای دیگر انجام داده ایم و امیدوار هستم تا پایان تعطیلات تکلیف مالکیت مشخص شود و بتوانیم سرمربی تیم را نیز اعلام کنیم. شهرداری تیم بسیار خوبی است و نیاز به حمایت دارد، انشاالله با ادامه روند خوب خودش به لیگ یک صعود می کند.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwaa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرب و شتم سرپرست شهرداری همدان به دستور یک سرهنگ در فومن
اختصاصی| باشگاه شهرداری همدان شکایت خواهد کرد؛