تاریخ انتشار: 1396/09/04 00:06
اختصاصی| رئیس فوتبال فومن با گستاخی تمام اتفاقات بازی را وارنه منعکس کرده؛
کد خبر: 172299

فرشید گل‌محمدی: رئیس هیات فوتبالی که شرافت راست‌گویی ندارد قداست ورزش را زیر سوال می‌برد

سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان گفت: رئیس فوتبال فومن با گستاخی تمام اتفاقات بازی را وارنه منعکس کرده و بودن این افراد بی‌اخلاق در رأس هیات فوتبال فومن به آبروی گرانبهلی ورزش گیلان لطمه میزند.
فرشید گل‌محمدی: رئیس هیات فوتبالی که شرافت راست‌گویی ندارد قداست ورزش را زیر سوال می‌برد

 فرشید گل‌محمدی سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" با اشاره به مصاحبه کاملاً کذب مرآت، رئیس هیات فوتبال فومن در مورد اتفاقات بعد از بازی شهرداری فومن و شهرداری همدان تصریح کرد: هر آنچه در 90 دقیقه فوتبال صورت گرفت اصلاً وارد آن نمی‌شود و داور قطعاً هر چند اشتباه اما به دنبال قضاوت کم‌نقص بود.

وی افزود: اما نکته قابل توجه اینکه در برگزاری مسابقات رسمی فوتبال در کنار نماینده اعزامی فدراسیون و سازمان لیگ، یک نماینده از هیات فوتبال به عنوان مدیر زمین حضور دارد و در فومن به جز نماینده هیات فوتبال، شخص رئیس فوتبال بدون هیچ وظیفه قانونی از دقیقه یک کنار نیمکت ما حضور داشت و در کار ناظر بازی هم دخالت می‌کرد.

سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان با بیان اینکه داور در این بازی 9 بار از کارت زرد و قرمز فقط برای بازیکنان ما استفاده کرد افزود: بعد از اتمام بازی به رسم معمول با داوران شماره بازیکنان اخطار گرفته چک می‌شود و مسئولیت این کار فقط به عهده سرپرستان تیم‌هاست حالا اینکه یک رئیس هیات اینقدر جایگاه خود را نازل کرده که به عنوان یک دربان مانع از ورود قانونی سرپرست تیم شده بحث دیگری است.

وی یادآور شد: اینکه این آقای رئیس هیات فوتبال مدعی شده (مسئولان فومن فقط سرپرست شهرداری همدان را به دلیل حاشیه سازی از اتاق داوران بیرون کردند و این امر به هیچ وجه منجر به درگیری نشد و کسی به ایشان بی احترامی نکرد) کاملاً دروغ است و کاش آقایان شرافت صداقت‌گویی را داشتند و برادر و فامیل‌ و دوستان این آقا ضاربان اصلی ماجرا بودند.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه مگر می‌شود پارگی یقه لباس و مجروح شده گردن بنده بدون درگیری و ضرب و شتمی یکباره اتفاق افتاده باشد، خاطرنشان کرد: حداقل 4 نفر به هواخواهی رئیس هیات فوتبال بنده را مورد هجمه قرار دادند و اگر عوامل باشگاه وارد ماجرا نشده بودند قطعا اتفاقات بدتر صورت می‌گرفت.

سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان گفت: نتیجه و اتفاقات بازی هر چه بوده بعد از سوت داور تمام شد اما نباید از همکاری خوب و ستودنی دوست خوبم جناب قاسمی سرپرست تیم شهرداری فومن تشکر کنم که قطعا پادرمیانی وی نبود بنده پیگیر شکایت از ضاربان بودم.

وی تاکید کرد: قطعاً روح ورزش با سواستفاده از القاب و عناوین منافات دارد و مطمئنم که رئبس هیات فوتبال گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین حراست اداره کل استان بعد از پیگیری‌های باشگاه شهرداری از مبادی ذیربط  در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از بکارگیری این افراد که مایه آبروی ورزش و فوتبال می‌شوند خودداری کنند.

گل‌محمدی در پایان یادآور شد: تیم شهرداری فومن با همه کمبود امکانات بهترین نتیجه را گرفته و به شخصه برای کادر فنی و بازیکنان و دوست خوبم جناب قاسمی سرپرست این تیم آرزوی موفقیت دارد و مطمئنم مردم فومن لیاقت بهترین‌ها در ورزش و فوتبال هستند و آرزوی قلبمی خودم این است که مسئولان ارشد ورزش گیلان توجه به این تیم کرده و حضور افرادی مانند رئیس بی‌اخلاق فوتبال فومن مانع این پیشرفت‌ها نشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xmll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرب و شتم سرپرست شهرداری همدان به دستور یک سرهنگ در فومن
اختصاصی| باشگاه شهرداری همدان شکایت خواهد کرد؛