تاریخ انتشار: 1396/09/05 14:37
اختصاصی| فجر بالاخره بیشتر از یک گل می‌خورد!
کد خبر: 172107

پیش بازی مس کرمان-فجرسپاسی؛ تقابل همسایه‌ها برای مدعی شدن

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی شیراز از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی مس کرمان-فجرسپاسی؛ تقابل همسایه‌ها برای مدعی شدن

 دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی درحالی به مصاف هم می‌روند که دو تیم هفته قبل شرایط مختلفی را سپری کردند. مس کرمان در خانه بادران، 1-0 شکست خورد و فجر نیز در خانه خود، 3-1 شهرداری تبریز را شکست داد.

آخرین تقابل‌های دو تیم:

این دو تیم که در لیگ برتر نیز باهم بازی کردند، فصل قبل در بازی رفت، مسابقه آنها 2-2 به پایان رسید و در بازی برگشت، مس کرمان موفق شد 2-0 فجرسپاسی را شکست دهد.

بهترین بازیکنان دو تیم:

از بهترین بازیکنان دو تیم در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی، مهدی تیکدری و شاهین مجیدی محسوب می‌شوند. تیکدری در 14 هفته گذشته، برای مس موفق شد 5 گل بزند و یک پاس گل نیز به هم‌بازی‌های خود دهد و در آن سو اما، شاهین مجیدی موفق شد برای فجرسپاسی، 4 گل بزند و یک پاس گل به هم‌بازی‌های خود دهد.

جایگاه دو تیم در جدول:

مس کرمان از 14 بازی گذشته خود در لیگ، در 6 بازی موفق شدند پیروز شوند و 3 باخت و 5 تساوی در کارنامه خود ثبت کنند و با 18 گل زده و 13 گل خورده و 21 امتیاز، در رده هفتم جدول قرار بگیرند. در آن سو اما فجرسپاسی از 14 بازی خود در لیگ، همانند مس کرمان 6 پیروزی، 3 باخت و 5 تساوی کسب کرده است و با 13 گل زده و 12 گل خورده و 21 امتیاز، پشت سر مس، در رده هشتم جدول قرار دارد.

آمار و ارقام لیگ یک:

* فجر از 7 بازی خارج از خانه خود فقط یک پیروزی کسب کرده است و 3 شکست و تساوی نیز در کارنامه خود ثبت کرده است و از 21 امتیاز ممکن، آنها فقط 6 امتیاز کسب کرده‌اند. مس اما در بازیهای خانگی خود عملکرد مطلوبی به نمایش گذاشته است. کرمانی‌ها از 7 بازی خانگی خود، 4 پیروزی، دو تساوی و فقط یک شکست را در کارنامه ثبت کرده‌اند و از 21 امتیاز ممکن، موفق شدند 14 امتیاز کسب کنند.

* مس کرمان با زدن 11 گل در خانه، یکی از خط حمله‌های قدرتمند در بازیهای خانگی می‌باشد.

* مس در سه بازی قبلی خود در لیگ، نتوانسته بیشتر از یک گل به حریفانش بزند.

* فجر در 6 هفته گذشته، بیشتر از یک گل نخورده است و آمار خط دفاعی آنها در 6 بازی گذشته فوق‌العاده بوده است.

کوبل داوری:

محمد ملکی – امیر فلاح – علی الفتی – سعید لهراسبی – ناظر: رسول فروغی

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drbqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال غیبت دو بازیکن موثر مس مقابل فجرسپاسی!
برای بازی با فچرسپاسی؛

فجرسپاسی به اردوی کرمان خواهد رفت
برای انجام تمرینات فشرده؛