تاریخ انتشار: 1396/09/08 17:31
کد خبر: 171686

فرشید استحقاری: مصاف با تیم های در حال سقوط سخت است/ تازه شروع کار بادران است

مربی با تجربه بادران اعتقاد دارد که کار این تی تازه شروع شده است و باید نواقص خودر اپوشش دهند.
فرشید استحقاری: مصاف با تیم های در حال سقوط سخت است/ تازه شروع کار بادران است

فرشید استحقاری مربی با تجربه بادران تهران در آخرین گفت و گوی خود با سایت رسمی باشگاه بادران از شرایط حال حاضر این تیم و مسیری که در آینده پیش رو دارند سخن گفت که ماحصل این گفت و گو را با هم می خوانیم.

 

مقابله با تیم های در حال سقوط بسیار سخت است

بازی بسیار حساسی برای ما بود و مقابله با تیم هایی که برای سقوط میجنگند خیلی سخت است صبا هم از آن تیم ها بود که به صورت انتحاری برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان آمده بود اما ما برای این وضعیت تمرینات کافی را انجام داده بودیم و در طول هفته سرمربی تیم نکات را به بازیکن ها گوشزد کرده بودند و به همین جهت در بیست دقیقه اول صاحب دوگل و چند موقعیت صدرصدی گل شدیم.

در ادامه بچه ها بازی رو تمام شده دانستند به همین دلیل بر خلاف جهت بازی تیم صبای قم در دو موقعیت خود صاحب دو گل شد.

در نیمه دوم با تذکرات و تدابیر جناب ربیعی و تعویض های به جا و بازی با منطق بازیکن ها با وجود موقعیت های صدرصد توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و سه امتیاز بیرون از خانه و حیاتی را بگیریم.

متاسفانه گل خورده تیم زیاد شده تیمی که برای صعود تلاش میکند نباید به راحتی گل بخورد انشاله با هماهنگی لازم و ثبات در خط دفاع به این مهم که گل نخوردن است میرسیم.

 

صبای قم تیم پر مهره ای است اما عدم ثبات مدیریت برایش مشکل ساز شده

تیم صبا هم از لحاظ مهره جز تیم های خوب لیگ یک می باشد و هر کدام از این بازیکنان برای هر تیمی غنیمت است اما به دلیل عدم ثبات مدیریتی وهماهنگی و مشکلات درون تیمی متأسفانه جایگاه مناسبی در جدول لیگ یک ندارد.

 

بادران در آمادگی مطلوبی بسر می برد/ تنها مشکل مصدومیت بازیکن ها می باشد

تیم از لحاظ آمادگی در حالت مطلوبی به سر می برد گواه این قضیه هم زدن بیشترین گلها و بازی های درخشان در نیمه دوم می باشد چون خود آقای ربیعی و آقای مولایی روی این موضع حساس هستند و برای این موضوع هر روز ما دو ساعت جلسه و تبادل نظر داریم تنها مشکل ما مصدومیت بازیکن ها می باشد که آن هم به دلیل فشار بازی ها در جام حذفی و لیگ بود که انشالا رو به بهبودی می باشند.

 

تازه شروع کار بادران است

در پایان باید بگویم که کار ما تازه شروع شده و روزهای سختی رو در پیش داریم همه باید کمک کنیم که این قطار به مقصد برسد و بادران را در سال آینده لیگ برتر ببینیم.

تشکر از همه عوامل باشگاه که نقش بسیاری زیادی در تداوم این نتایج داشته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8k9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ زشت و زیباهای بادران تهران در دیدار با سپید رود رشت

گلایه سرپرست بادران از محمود فکری/ این صحبت ها از ایشان بعید است
اکبر میثاقیان با قدرت به کار خودشان ادامه می دهند