تاریخ انتشار: 1396/09/18 17:42
اختصاصی| نفت از شکست فرار کرد؛
کد خبر: 170169

تساوی صنعتی‌ها در رفسنجان/ جدال دو استقلالی برنده نداشت

در هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ یک، تیم فوتبال مس رفسنجان در خانه مقابل تیم نفت مسجدسلیمان متوقف شد.
تساوی صنعتی‌ها در رفسنجان/ جدال دو استقلالی برنده نداشت

 دو تیم مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان از سری مسابقات لیگ یک در هفته هفدهم این مسابقات، راس ساعت 14 در ورزشگاه شهداء مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که ماحصل تلاش دو تیم در این بازی، تساوی 1-1 بود.

درحالی که تیم مس رفسنجان با گل مهاجم کوتاه قامت و ریزنقش خود یعنی محمدحسین کریم‌زاده از حریف خود پیشی گرفت، حمید نعمتی، مدافع نفت مسجدسلیمان موفق شد گل تساوی را برای زردپوشان بزند تا نفت، آخرین بازی لیگ را با باخت تمام نکند.

این دیدار، به نحوی جدال دو استقلالی نیز بود. علی سامره هدایت تیم مس را برعهده داشت و محمود فکری نیز هدایت نفت را که در نهایت، تلاش دو مربی برای غلبه بر دیگری بی‌نتیجه بود و دو مربی استقلالی، به تساوی رضایت دادند.

شاگردان محمود فکری که تا قبل از این بازی با 37 امتیاز به تنهایی و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی بادران در صدر جدول قرار داشتند، در این بازی مهمان علی سامره و شاگردانش بودند تا شاید با یک پیروزی دیگر بتوانند با خیال آسوده تری به تعطیلات نیم فصل بروند که در نهایت این گونه نشد تا 2 امتیاز مهم را از دست رفته ببینند و در پایان نیم فصل با کسب 38 امتیاز بکار خود خاتمه دهند و چشم انتظار نتایج دیگر تیم های مدعی باشند.

مس رفسنجان نیز با کسب این یک امتیاز، 19 امتیازه شد و در رده یازدهم جدول ماندگار شد تا در نیم فصل دوم به فکر چاره ای  برای رفع نواقص تیم باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6xmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس رفسنجان-نفت مسجدسلیمان؛ فکری در پی تثبیت موفقیت، سامره در اندیشه جبران عقب ماندگی ها
اختصاصی| صنعتی‌ها به هم رسیدند/ جدال دو استقلالی؛

پالس‌های منفی برای گلر نفت؛ آماده‌باش به بهزادی!
اختصاصی| پورمحمد 6 بازی 2 گل خورده، 1 بازی 3 گل خورده؛