تاریخ انتشار: 1396/09/22 18:43
کد خبر: 169513

داود مهابادی: مقابل خونه به خونه بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم / پیروانی مردی دوست داشتنی است

سرمربی برق جدید شیراز می گوید بازیکنانش در ده دقیقه تمرکز خود را از دست دادند و بازی آن ها با خونه به خونه به تساوی کشیده شد.
داود مهابادی: مقابل خونه به خونه بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم / پیروانی مردی دوست داشتنی است

داود مهابادی، سرمربی تیم برق شیراز درباره تساوی تیمش مقابل خونه به خونه در هفته هفدهم لیگ دسته اول اظهار داشت که تیمش بازی پرفشاری را پشت سر گذاشت و بازیکنانش فکر کردند که بازی تمام شده است و تمرکزشان را از دست دادند.

داود مهابادى درباره تساوی 2 - 2 تیمش مقابل خونه‌به‌خونه اظهار داشت: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در این بازی هر دو تیم نسبت به هم شناخت کافی را داشتند. ما در نیمه اول، دو گل به ثمر رساندیم و بازیکنانم تصور می‌کردند، بازی تمام شده است، به خصوص در 10 دقیقه پایانی که تمرکز خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه دروازه تیمش روی دو اتفاق باز شده است، تصریح کرد: خونه‌به‌خونه روی یک اوت دستى به گل اول و روی یک خطا که در زمین حریف رخ داده بود، به گل دوم رسید. بازیکن ما گفت در صحنه گل دوم، آفتاب به چشمم خورد و اشتباهی توپ را به سمت دروازه خودی زدم. خونه‌به‌خونه در جریان بازی موقعیتی نداشت.

سرمربی برق جدید با اشاره به اینکه موقعیت‌های تیمش بیشتر از خونه‌به‌خونه بود، خاطرنشان کرد:متأسفانه چهار فرصت مسلم گلزنى را از دست دادیم. یکی از بازیکنان حریف، اوت‌های خیلی خوب و بلندی روی دروازه ما پرتاب می‌کرد. این بازیکن می‌تواند رکورددار پرتاب وزنه جهان شود! به‌هرحال این هم یک تاکتیک است و یک تیم می‌تواند از قابلیت‌های بازیکنانش استفاده کند.

مهابادی در مورد سقوط تیمش به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول و دور شدنش از صدر جدول گفت:امتیاز تیم ما برای نیم‌فصل اول خوب بود. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در نیم‌فصل دوم همین قدر امتیاز بگیریم و با جذب دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان تیم خود را حفظ کنیم، به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

مهابادی درباره فعالیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان سایر تیم‌های لیگ یکی و همچنین لیگ برتری که خیلی بازی نمی‌کنند، قصد حضور در تیم ما را دارند. چند بازیکن ما از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و باید تلاش کنیم آنها را حفظ کنیم. ما تنها به دو بازیکن دیگر نیاز داریم.

وی راجع به شرایط مالی باشگاه برق جدید پس از اعتصاب بازیکنان این تیم در هفته گذشته اظهار داشت:به نظرم مسئولان استان کم کم به باشگاه برق جدید اهمیت می‌دهند. قرار است پنج درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی برق جدید درباره احتمال انتصاب غلامحسین پیروانى به‌عنوان مدیرعامل باشگاه برق جدید گفت: من و بردبار (مالک باشگاه برق جدید) با پیروانی صحبت کردیم. او مردی دوست‌داشتنی است و اگر به باشگاه بیاید، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7xp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار برق جدید و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛

پیش بازی برق جدید-خونه به خونه؛ جدال دارا و ندار!
حساس ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل اول در شیراز؛