تاریخ انتشار: 1396/09/29 21:23
اختصاصی| برای اولین بار در تاریخ؛
کد خبر: 168418

سه گلزن برتر لیگ یک در آستانه انتقالی بزرگ!

سه گلزن برتر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساز جدایی کوک کرده‌اند.
سه گلزن برتر لیگ یک در آستانه انتقالی بزرگ!

 درحالی که فصل نقل و انتقالات زمستانه آغاز شده است و اکثر تیم‌ها در راستای تقویت تیم خود هستند، سه گلزن برتر لیگ یک نیز ساز جدایی کوک کرده و قصد دارند از تیم خود جدا شوند و به تیمی با شرایط و امکانات بهتر بروند.

فرشید پاداش بهترین گلزن این فصل لیگ یک که 10 گل زده است پس از پایان بازی آخر آنها در لیگ یک، در اینستاگرام پست خداحافظی ارسال کرد و رسما اعلام نمود که با شرایط کنونی حاضر نیست در ماهشهر بماند تا اولین خروجی ماهشهری‌ها لقب بگیرد. درحالی که خیلی‌ها معتقد بودند وی راهی لیگ برتر می‌شود اما شواهد نشان می‌دهد که او به یک تیم لیگ یکی نقل مکان خواهد کرد.

اویس کردجهان دومین گلزن برتر لیگ یک است که 9 گل برای ایرانجوان زده است و پس از آنکه ایرانجوان در جام حذفی مقابل استقلال بازی کرد و کار آنها در نیم فصل به پایان رسید، کردجهان نیز قصد جدایی دارد. گویا بندی در قرارداد کردجهان وجود دارد که اگر دریافتی وی در نیم فصل اول، کمتر از 40درصد باشد، وی می‌تواند قراردادش را فسخ کند و به همین دلیل، کردجهان با فسخ احتمالی قراردادش با ایرانجوان از این تیم جدا شده و در نقل و انتقالات به تیم دیگری می‌تواند برود. گفته می‌شود چند تیم خوب لیگ یکی که مشکل دفاع چپ کلاسیک دارند با وی تماس گرفته‌اند و ظرف روزهای آینده، مقصد بعدی وی مشخص خواهد شد.

سومین گلزن برتر لیگ یک که احتمال جدایی‌اش بسیار زیاد است، حامد پاکدل از تیم ماشین سازی تبریز می‌باشد که در طول نیم فصل اول، موفق شد 8 گل به ثمر برساند. پاکدل اول فصل نیز از لیگ برتر پیشنهاد داشت اما بخاطر رسول خطیبی در ماشین سازی ماندگار شد و اکنون که دیگر خطیبی در ماشین سازی حضور ندارد و وی نیز در لباس سبزها درخشیده، می‌تواند به راحتی به لیگ برتر برود و به ماجراجویی خود ادامه دهد.

این برای اولین بار است که سه گلزن برتر لیگ یک، قصد جدایی از باشگاه‌هایشان را دارند و باید دید سرنوشت این سه ستاره، به کجا ختم خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd8pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

آقای گل لیگ یک از تیمش جدا شد/ مقصد بعدی لیگ برتر+عکس
اختصاصی| در پایان بازی امروز شهرداری ماهشهر؛

صادق گشنی سه تیم لیگ یکی را سر کار گذاشت!
عقد قرارداد با سه تیم در کمتر از یک ماه؛