تاریخ انتشار: 1396/10/02 21:31
سرمربی مس کرمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 168009

احمد نخعی: بازیکنی که با ما قول و قرار کرده بود، سر از تیم دیگر در آورد/ تا قبل از اردوی کیش، بازیکن می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درخصوص نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.
احمد نخعی: بازیکنی که با ما قول و قرار کرده بود، سر از تیم دیگر در آورد/ تا قبل از اردوی کیش، بازیکن می‌گیریم

 احمد نخعی سرمربی مس کرمان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: ما از روز سه شنبه در کیش اردوی 5 روزه خواهیم داشت که با بادران و اکسین بازی دوستانه خواهیم داشت و یکشنبه هفته آینده، به کرمان برخواهیم گشت.

نخعی درخصوص نقل و انتقالات نیم فصل مس گفت: متاسفانه تاکنون خیلی بد بوده و با بازیکنانی که صحبت کردیم نتوانستیم جذبشان کنیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد ولی تاکنون هیچ بازیکنی جذب نکردیم. ما صحبت‌هایمان را با برخی بازیکنان کردیم و قول قرار کردیم و رفتند، از تیم های دیگر سر در آوردند و چندتا نیز یک سری اتفاقات افتاد و در تیمشان ماندگار شدند و ما ادامه خواهیم داد با سایر بازیکنان و انشالله تا قبل از سه شنبه که به اردو می‌رویم، بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی درخصوص نگرانی هواداران مس در بازار نقل و انتقالات گفت: هوادارانمان خیلی نگران هستند قبول دارم و حق دارند و ما در نیم فصل دوم کار سختی داریم و همین اندازه ما نیز نگرانیم و سعی می کنیم نگرانی آنها را برطرف کنیم و در دو سه روز آینده این مسائل را رفع می کنیم.

سرمربی مس در خاتمه عنوان کرد: در نیم فصل قیمت ها بالاست و تمامی تیم ها با بازیکنان قرارداد دارند و بحث دیگر، ما روال عادی خود را طی کردیم و نمی دانم که چه می‌شود بازیکنی که با ما قول و قرار کرده و همه چیز تمام شده، سر از تیم دیگر در می‌آورد. ما تلاش خود را برای جذب آنها کردیم اما واقعا نمی‌دانم پشت پرده این موضوعات چه چیزی رخ داده است. شک ندارم که برای ما اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و در دو سه روز آینده، آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grmbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخعی: خروج دو بازیکن از مس قطعی است/ از عملکرد بازیکنانم در نیم‌فصل اول راضی نبودم
سرمربی مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛

نخعی: صد در صد بازیکنان مد نظر من جذب شدند
همه بازیکنان ما ستاره هستند؛

نیاز مبرم مس کرمان به جذب مدافع سرزن!
اختصاصی| نخعی باخت‌های با ضربه سر را فراموش نکند؛