تاریخ انتشار: 1396/10/03 00:47
عبور از بحران با انتخاب صحیح؛
کد خبر: 167978

6 دلیل انتخاب غلام زاده بعنوان سرمربی برق جدید شیراز

داود مهابادی از برق جدید شیراز جدا شد و به نساجی پیوست تا سکان هدایت این تیم بدست سعید غلام زاده بیفتد.
6  دلیل انتخاب غلام زاده بعنوان سرمربی برق جدید شیراز

پس از جدایی داود مهابادی  وملحق شدن به نساجی مازندران،از امروز تمرینات این تیم  زیر نظر سعید غلامزاده دستیار اول ایشان شروع شد. به هرحال این مربی که کاپیتان اسبق برق شیراز بوده وسابقه هدایت ومربی گری در برق 72 ساله و باشگاه کارا را در کارنامه دارد و شاید بتوان گفت در این وضعیت بهترین گزینه برای هدایت این تیم خواهد بود.

برای صحبت های خود 6  دلیل منطقی داریم که شما عزیزان رابه خواندن آن دعوت می کنیم .

 

1-نزدیکی افکار او به مهابادی:

برق جدید تیم تازه وارد لیگ دسته اول که هیچ فرد خوشبینی انتظار کسب چنین نتایج خوبی را از این تیم نداشت با افکار مناسب فنی مهابادی و دستیارانش در کنار تلاش بازیکنان خود این امتیازات را بخوبی جمع نمود تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول باشد و بدون شک انتخاب غلامزاده یعنی ادامه دهنده راهی که هیچ گونه مشکل فنی نداشته است .

 

2-قدرت مدیریت :

مهمترین وبهترین نکته مربیگری غلامزاده قدرت مدیریت او است هربازیکنی که با این چهره دوست داشتنی کار نموده صحبت های ما را تایید خواهد نمود .

 

3-ارتباط مناسب با بازیکنان :

غلامزاده چهره شاخص و قابل احترام برای همه اهالی فوتال می باشد و بدلیل حضور یک نیم فصل دراین تیم ارتباط بسیار مناسبی با بازیکنان دارد که این خود کمک شایانی به ادامه روند خوب خود خواهد داشت .

 

4-بی پولی :

مشکل اساسی برقی های جدید نبود نقدینگی می باشد و حضور هر مربی در این تیم در ابتدا نیاز به مقداری منابع مالی برای خودش و شاگردانش خواهد بود که در حال حاضر این پول وجود ندارد واگرهم باشد گزینه مناسب تر از غلام زاده که یک نیم فصل با مشکلات دست وپنجه نرم کرده و کارنامه خوبی دارد نمی باشد .

 

5-مقبولیت داشتن برای همه :

کاپیتان اسبق برق شیراز فردی دوست داشتنی از هر نظر می باشد که هیچ گونه نکته بدی در پرونده او قرار ندارد و برای همه از مسئولان و هواداران وبازیکنان و....مورد قبول می باشد که این خود امتیاز بسیار خوبی برای این مجموعه خواهد بود.

 

6-علم گرا و به روز بودن:

سعید غلامزاده مربی می باشد که واقعا علم گرا بوده و هر روز به دنبال کسب مطالب جدید می باشد و این یعنی این که می تواند به این تیم کمک خوبی اند البته حضور غلامحسین پیروانی بعنوان مدیر فنی به این تیم وغلامزاده کمک نماید .

اینها 6 مورد که بصورت تخصصی کارشناسی شده می باشد وبدون هیچ گونه تعصبی بیان شده که امیدواریم  روند روبه رشد برق جدید شیراز  ادامه یابد .

نویسنده: علی اکبر زارعی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwbke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داود مهابادی: مقابل خونه به خونه بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم / پیروانی مردی دوست داشتنی است

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛