تاریخ انتشار: 1396/10/07 14:41
سرمربی شهرداری همدان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 167319

بابک صمدیان: از 6 بازی آینده 5 پیروزی می‌خواهیم/ دربی همدان جذاب خواهد بود/ شرایط مالی بدی را داریم و نگاهمان به مسئولان است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت:
بابک صمدیان: از 6 بازی آینده 5 پیروزی می‌خواهیم/ دربی همدان جذاب خواهد بود/ شرایط مالی بدی را داریم و نگاهمان به مسئولان است

 

 ماحصل گفتگو با بابک صمدیان سرمربی جوان تیم فوتبال شهرداری همدان را در ذیل می خوانید:

* تیم را در شرایط خوبی تحویل نگرفته ام و بخاطر مشکلات مالی تیم در پایین ترین درجه روحی و روانی قرار داشت. حتی روز اول که بر سر تمرین حاضر شدم بخاطر شرایط بد مالی کسی نبود، ولی بعد از صحبت هایی مدیرعامل و پرداخت بخشی از قرارداد ها بازیکنان آمدند، در کل اوضاع تیم خیلی بد بود.

* یک سری تغییرات انجام دادیم، بازیکنانی که نمی خواستیم را از لیست خارج کردیم. برای جذب بازیکن جدید هم کار سختی داریم. زمان برای تست نداشتیم و بازیکنان خوب هم مبلغ قراردادشان زیاد بود و چند بازیکن بومی جذب کرده ایم. در این دو بازی به گفته کارشناس هایی که حضور داشتند، روند رو به جلویی داریم.

*مقابل نفت امیدیه بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. 80 درصد چیزهایی که می خواستیم را بازیکنان اجرا کردند. در نیمه اول بازی متعادلی داشتیم ولی در نیمه دوم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بعد از زدن گل هم روی ضد حملات موقعیت های خوبی داشتیم. تیم حریف هم فقط یک موقعیت داشت. نکته عجیب این بود که در بازی اتفاق خاصی رخ نداد ولی داور 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در آن وقت هم 3 دقیقه اضافه بازی ادامه پیدا کرد و ما در دقیقه 9 وقت اضافه گل خوردیم که واقعا به اندازه یک باخت سنگین برای ما بود.

* بازی بعدی ما مقابل پاس است که جدا از شرایط جدول حساسیت های خودش را به عنوان دربی دارد. از پاس 50 درصد شناخت داریم که به نظر ما با همین انگیزه و سبک بازی می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. باید واقع بینانه فکر کرد و حرفی از صعود را پیش نیاورم. ما بازی به بازی جلو می رویم و تمام بازی ها برای ما یک فینال است. اول باید از منطقه خطر دور بشویم، از 6 بازی بعدی 5 برد می خواهیم تا صعود کنیم و اگر از مرحله اول صعود کنیم، قطعا به لیگ یک صعود می کنیم، در گروه امتیازات بسیار نزدیک است و مشخص نیست کدام تیم صعود خواهد کرد.

* انتظار ها از تیم ما باید در حد ماندن در لیگ دو باشد چون وضعیت مالی خوبی از همان ابتدای فصل وجود نداشت و تیم ما نیاز به بازیکن دارد، ولی تمام تلاش خودمان را برای موفقیت تیم انجام می دهیم تا قلب مردم همدان را شاد کنیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkqn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشید گل‌محمدی: رئیس هیات فوتبالی که شرافت راست‌گویی ندارد قداست ورزش را زیر سوال می‌برد
اختصاصی| رئیس فوتبال فومن با گستاخی تمام اتفاقات بازی را وارنه منعکس کرده؛

ضرب و شتم سرپرست شهرداری همدان به دستور یک سرهنگ در فومن
اختصاصی| باشگاه شهرداری همدان شکایت خواهد کرد؛

عباس سرخاب: 2 گل زدیم و 3-4 گل نزدیم/ داور خیلی احساسی سوت می‌زد
سرمربی پاس همدان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

تصاویر/ دیدار شهرداری همدان و پاس همدان
از نگاه دوربین بهزاد علیپور؛