تاریخ انتشار: 1396/10/07 18:45
سرمربی خیبر خرم آباد در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 167280

مهرداد خادمی: بابایی وارونه بازی را تماشا کرد/ حریف یک موقعیت بیشتر نداشت/ بابت شکست عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد نسبت به صحبت‌های حمیدرضا بابایی سرمربی گیتی پسند اصفهان واکنش نشان داد.
مهرداد خادمی: بابایی وارونه بازی را تماشا کرد/ حریف یک موقعیت بیشتر نداشت/ بابت شکست عذرخواهی می‌کنم

 

ماحصل گفتگوی مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد را در ذیل می خوانید:

* تیم ما  بعداز ۲۸ روز، فقط با یک جلسه تمرین به اولین دیدار خود در نیم فصل دوم رفت که متاسفانه نتیجه بازی را واگذار کردیم. خیبر در بازی مقابل گیتی پسند بدون استفاده از چند بازیکن اصلی بعلت مصدومیت و محرومیت و خروج دو بازیکن تاثیرگذار در نیم فصل،  پا به میدان گذاشت و بنده به دلیل محرومیت نتوانستم روی نیمکت باشم، ولی باز هم  میتوانستیم با دست پر از زمین خارج شویم.

* متاسفانه سرمربی حریف انگار بازی دیگری را تماشا کرده چرا که گفته اند میتوانستیم شکست سنگین دور رفت را جبران کنیم! سوال اینجاست که اگر بازیکنان خیبر دقت میکردند و شانس یاریشان میکرد و توپهای ما گل میشد، یقیناً شکست دیگری در کارنامه گیتی پسند ثبت میشد.

* ما در دو صحنه به تیرک دروازه حریف زدیم و  در چندین حمله، با بی دقتی  موقعیت هارو هدر دادیم. تیم اصفهانی در زمین خودش و برای انتقام شکست دور رفت هرچه در توان داشت رو کرد و فقط یک موقعیت گل خلق کرد  و جالب است که به گفته مربی محترم حریف خیبر باید ۶ گل میخورد!؟

* به دنبال فرار از مسئولیت شکست نیستم و کاملا اتفاقات فوتبال رو درک میکنم، اما  چه خوب است که در شرایط برد و باخت  همیشه راستگو باشیم. از هواداران بابت این شکست عذرخواهی میکنم ولی بدانند که بازیکنان و مربیان تمرکز لازم را ندارند و باهزاران بی مهری داریم تلاش میکنیم تا نماینده شایسته ای برای شما در لیگ باشیم. امیدوارم در سایر بازیها همه هواداران بیایند و حمایت معنوی کنند تا سربلند به دور بعد صعود کنیم. ضمن تشکر از پیشکسوتان فوتبال خرم آباد، از همه این عزیزان دعوت میکنم در کنار ما باشند تا از تجربیاتشان استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evgdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد خادمی: از هر لحاظ که فکرش را بکنید مشکل داریم/ چندین پیشنهاد خوب داشتم اما بخاطر شهرم پاسخ منفی دادم
پاس حریف قدرتمندی است اما خیبر برای پیروزی به میدان می‌رود؛

مهرداد خادمی: ایکاش ماهم مسئولین دلسوز داشتیم!
سرمربی خیبر در گفتگو با فرتاک ورزشی: