تاریخ انتشار: 1396/10/10 13:23
اختصاصی| برای حذف نشدن سهمیه ارومیه در مسابقات شرکت می‌کنیم؛
کد خبر: 166903

لیگ دو/ فرزاد حمیدی: بدون تمرین با نفت و گاز بازی کردیم/ فقط استاندار از ما حمایت کرده است/ ماندن ما در لیگ بسیار سخت است

سرمربی تیم فوتبال شهید باکری (شهرداری) ارومیه به انتقاد از مسئولین این تیم پرداخت.
لیگ دو/ فرزاد حمیدی: بدون تمرین با نفت و گاز بازی کردیم/ فقط استاندار از ما حمایت کرده است/ ماندن ما در لیگ بسیار سخت است

 ماحصل گفتگوی خبرنگار "فرتاک ورزشی" با فرزاد حمیدی سرمربی تیم فوتبال شهیدباکری (شهرداری) ارومیه را در ذیل می‌خوانید:

* تیمی وجود ندارد و بازیکنان فقط به این دلیل که فوتبال ارومیه نابود نشود و این تیم منحل نشود در رقابت های لیگ حاضر میشوند و از تیم تشکیلاتی در ارومیه هیچ خبری نیست. استاندار ارومیه به ما گفتند برای اینکه تیم منحل نشود در لیگ حاضر شوید. بنده هم از این تیم حمایت خواهم کرد. کسی  پیگیر این تیم نیست، تنها برای حفظ سهمیه در لیگ تلاش خواهیم کرد.

* تنها استاندار ارومیه حامی این تیم بوده است. در بازی هفته گذشته که ما جهت دیدار با استقلال اهواز راهی این شهر شدیم، ایشان هزینه سفر را قبول کردند، اما تیم ما مشکلات زیادی دارد و بازیکنان ما دریافتی نداشتند. 80% از بازیکنان اصلی ما به دلیل همین مشکلات از تیم جدا شدند در شرایطی که قصد داشتیم در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت کنیم این اتفاق رخ ندارد. فقط با سیزده بازیکن به اهواز رفتیم که 60 الی 70 درصد بازیکنان ما بازیکنان امید بودند که سابقه بازی در لیگ دو را نداشتند.

* ما در تعطیلات نیم فصل بدون حتی یک جلسه تمرین به مصاف گچساران و سپس اهواز رفتیم درحال حاضر هم هیچ تمرینی انجام نداده ایم و باید ببینیم که در ادامه وضعیت تیم به کجا خواهد رسید.

* بازیکنان اصلی از تیم ما جدا شدند و در شرایط فعلی اکثرا بازیکنان امید در این تیم حضور دارند. این بازیکنان انگیزه بازی در لیگ را دارند و خیلی بعید است که به خاطر مسائل مالی در مسابقات حاضر نشوند ، سردار برای صعود به دور بعد تمام تلاش خود را خواهد کرد به مانند بازی با نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز ، بدون انجام تمرینات برابر سردار بوکان به میدان خواهیم رفت.

* اگر برنامه هایی که برای تعطیلات 20 روزه نیم فصل داشتیم از جمله برگزاری اردو، جذب چند بازیکن برای تقویت تیم و ... عملی میشد حتی جز مدعیان صعود هم محسوب میشدیم در شرایط فعلی ماندن ما در لیگ کار سختی است مگر اینکه در بازی های پیش رو اتفاقات خاصی رخ دهد.

* اگر شهرداری این شهر در زمینه هایی از جمله جذب بازیکن از ما حمایت کند و همه برای کمک به تیم اقدام کنند شاید اتقاقات خوبی رخ دهد در غیر این صورت شاهد نابودی فوتبال این شهر خواهیم بود. آذربایجان غربی مثل همه استان ها در فوتبال استعداد دارد اما متاسفانه طرز تفکر و نگرش مسئولان این استان به فوتبال خیلی کمتر از فوتبال ایران است.

* ارومیه در رشته والیبال هم دارای دو تیم میباشد و بنده مخالف این امر نیستم اما ورزش اصلی ایران فوتبال است. اگر صد میلیارد بیشتر هم از رشته والیبال حمایت شود به کجا خواهد رسید؟! اما اگر از یک تیم دسته دومی در فوتبال ایران حمایت شود زبانزد عام و خاص خواهد شد. رشته فوتبال برخلاف والیبال در سراسر ایران طرفدار دارد اما متاسفانه سطح نگرش در فوتبال این شهر بسیار پایین است.

* زمان از دست رفته است و تنها شش بازی در پیش داریم و مسئولان از این تیم حمایت کنند و تلاش خود را در راستای حفظ تیم انجام دادند. در این صورت شاید اتفاقاتی رخ دهد که در آینده حسرت از دست رفتن سهمیه را نخورند ، یقین دارم که با وضعیت فعلی حسرت از دست رفتن سهمیه را خواهند خورد.

* کسانی که خود را پیشکسوت فوتبال ارومیه میدانند فقط حرف نزنند ، از تیمی که هیچ امکاناتی در اختیار ندارند انتقاد میکنند ، این هم از روی دلسوزی نیست ، به جای انتقاد های بی مورد جهت بالابردن سطح آگاهی خود از لحاظ ساختاری در سطح فوتبال استان تلاش کنند تا شاهد پیشرفت فوتبال در این شهر باشیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x8oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد شدید سرمربی شهرداری ارومیه نسبت به برخی هواداران سردار بوکان
اختصاصی| اگر من نبودم تیم سردار وجود نداشت؛

سرمربی شهرداری ارومیه جو گیر شده!
اختصاصی| در پاسخ به اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه؛

شهرداری ارومیه در آستانه اخراج از لیگ دو!
اختصاصی| اعتصاب و بدهی بلای جان مدیران شد؛

علت اصلی لغو دیدار سردار بوکان مشخص شد
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی خبر داد؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛