تاریخ انتشار: 1396/10/17 00:16
صحبت های تند نیک سیرت و دلالیل اخراج آقای خاص
کد خبر: 165899

نیک سیرت:اخراج پاشازاده فنی نبود/همه اخراج شدند تا آن شخص باشد/کادر فنی جدید نیز دردسر خواهند داشت/امیری می خواهد به استقلال نزدیک شود

محمد نیک سیرت پیشکسوت و مربی سابق نساجی مازندران طی مصاحبه ای انتقاد بر انگیز صحبت هایی را مبنی بر رعایت نکردن اصول حرفه ای از سوی علی امیری مدیر عامل نساجی مطرح کرد .
نیک سیرت:اخراج پاشازاده فنی نبود/همه اخراج شدند تا آن شخص باشد/کادر فنی جدید نیز دردسر خواهند داشت/امیری می خواهد به استقلال نزدیک شود

مهدی پاشازاده ملقب به آقای خاص لیگ دسته اول فوتبال کشورمان پس از آنکه نتایج قابل قبولی کسب کرد و در پایان هفته هفدهم تیم نساجی مازندران در در جایگاه سوم جدول تحویل داد و خود را آماده شروع فصل نقل و انتقالات می کرد به یکباره طی تماسی از سوی مدیر عامل تیم علی امیری متوجه شد که از سمت خود برکنار شده است.این خبر شوک آور تا مدت ها برای همگان باور نکردنی بود و سرانجام داود مهابادی سرمربی برق شیراز جایگزین وی شد.

گفتی است همراه با مهدی پاشازاده تمامی دستیاران وی از جمله محمد نیک سیرت از کادر نساجی برکنار شدند تا پس از گذشت چندین روز و بی محلی مدیران نساجی به این اتفاق صدای این مربی در بیاید که چکیده ی صحبت های وی را می خوانیم:

*در ابتدا باید بگویم که حق هر مدیر عاملی هست که کادر فنی خود را هر وقت که دوست دارد بر دارد و ما نیز خورده ای بر این کار نگرفتیم و در آرامش از سمت خود کناره گیری گردیم.

 اگر فوتبال را به شکل حرفه ای حساب کنیم این کار بسیار غیر حرفه ای بود چرا که تیم از نظر نتیجه ای در جایگاه خوبی در جدول قرار داشت و فوتبال حساب شده ای را به نمایش می گذاشتیم

بر فرض که اگر این کار مدیر عامل باشگاه و مدیران آن را حرفه ای  تلقی کنیم پس حال که سرمربی و دستیارانش را از تیم اخراج کرده اید می بایست حق و حقوقشان را تمام و کمال پرداخت کنید نه اینکه پیغام بدهید که هیچ حق و حقوقی به شما تعلق نمی گیرد و هر چه را که تا پایان نیم فصل گرفتید همان است و تمام و  باشگاه بقیه مطالبات شما را پرداخت نمی کند آیا این کار شما هم حرفه ای گری می باشد؟

به احترام هواداران و شخص مهدی پاشازاده که تعصب فراوانی به نساجی دارد حرفی نزدیم و مصاحبه نکردیم اما گویا هر چه آرام تر باشیم حقمان پایمال می شود،طبق قرارداد رسمی باید با رضایت طرفین فسخ قرارداد شود و حقوق هایمان پرداخت شود اما تا کنون هیچ جوابی از سمت باشگاه نگرفتیم.

آقای مدیر عامل شما که بار ها به سرمربی خود خرده می گرفتید که باید کادر فنی خود را قوی تر کنید و اشخاص بزرگتری را روی نیمکت بنشانی یک سوال از شخص علی امیری دارم؟

من که بازیکن تیم ملی و استقلال بودم،فرشاد قدیری و علی آذری نیر به همین منوال دارای سوابق درخشانی در عرصه فوتبال کشور بودند آیا کادر فنی قبلی که آقای امیری به ان همیشه گیر می دادند قوی تر و با سابقه تر بود  یا این کادری که الان بر مسند نیمکت نساجی نشسته است؟!

البته صحبت های من پیرامون کادر جدید نیست چرا که آنها گناهی ندارند و احترامشان بسیار واجب است.

 حال بگذریم آقای امیری شما در طول این هفده هفته که بارها نساجی از داوری ضربه خورد و همه دیدند که چه بازی های حساسی را از دست دادیم که به گواه برنامه لیگ‌ یک واضح ترین آن بازی مقابل برق شیراز بود، چرا هیچ اقدامی برای حل مشکلات تیم و داوری ها نکردید ؟ آیا مصاحبه ای در این خصوص انجام دادید یا خود به کمیته داوران رفتید و علت این داوری های بر ضد نساجی را جویا شدید یا لااقل نامه ای از طرف باشگاه نساجی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال نگارش کردید؟

برایتان مثالی میزنم،مس کرمان که چند نوبت از داوری آسیب دید شاهد بودیم تمامی اعضای باشگاه برای رفع آن اقدام کردند اما هیچ گاه شما را ندیدم اعتراضی کنید شاهد شرایط بهتر شود.

آیا دوست دارید که نساجی پس از سال ها دست و پنجه نرم کردن در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند؟

آیا به عنوان مدیر عامل باشگاه این کار قشنگ بود که به لیدر های باشگاه گفتید که در طول نود دقیقه بازی ها مهدی پاشازاده را تشویق نکنید؟

البته پاشازاده محبوبیت خوبی میان هواداران داشت شاید خیلی ها دوست نداشتند،

اما نکته آخر آیا آقای امیری این حرفه ای گری به حساب می آید که در شب قبل از بازی با ماشین سازی شما به عنوان مدیر عامل باشگاه پول تمامی بچه های تیم را واریز می کنید اما پول مجتبی محبوب مجاز را نمی دهید،ایا فکر نمی کنید همان یک مورد می توانست تیم را به هم بریزد که همین هم شد و فردای ان روز کار ما شده بود جمع کردن تیم و بازیکنان، آیا این حرکت  نظم تیم را خراب نمی کند و مانع جلوی تیم برای به موفقیت نرسیدن تیم نیست.

وی صحبت های خود را اینگونه به اتمام رساند:آقای علی امیری مدیر عامل محترم باشگاه نساجی چطور می شود به خاطر یک شخص، شما تمام کادر فنی خود را اخراج کنید؟!

آیا از اتفاقات رخ داده در تیم خبر داشتید یا خود سرانه دست به تغییر زدید؟!

هواداران خوب نساجی بدانند شخصی درون باشگاه هست که تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به بدنه باشگاه انجام داد و در این راه موفق نیز عمل کرد،شما نیز به این فرد خواسته یا ناخواسته کمک کردید و اکنون برای زدن چنین حرف هایی شاید دیر باشد اما گناه مهدی پاشازاده این بود جدی ترین گزینه سرمربیگری باشگاه بزرگ استقلال بود و از همان روزی که پاشازاده از بین مربیان ایرانی نامزد شده بود خیلی ها که چشم دیدن چنین روزی را ندارند استارت خراب کردن و ایجاد تنش برای کادر فنی را زدند و مطمئن باشید دود چنین حاشیه هایی فقط به چشم همان شخص می رود.

قبل بازی با نفت مسجد سلیمان که یکی ازحریفان مستقیم ما برای صعود به لیگ برتر بود  به چه دلیل شما دو نفر از بازیکنان فیکس تیم را به باشگاه می برید و هر دو را مواخذه کنید و همین امر باعث شود که این دو از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند، آیا برای فردی که دم لز حرفه ای گری می زند این کار درست است؟!

بزرگترین اشتباه شما آن شخصی است که در باشگاه حمایتش می کردید و می کنید،وی مشکلات زیادی را به وجود می آورد و عامل  اصلی حاشیه برای تیم بود اما حیف که وارونه عمل کردید و راه درست را نرفتید، احتمال اینکه کادر جدید و شخص سرمربی بفهمند که مشکلات از کجا بوده است و چه کسی جوب لای چرخ تیم می گذارد زیاد است و باید ببینیم آن موقع هم به جای اخراج وی کادر فنی را برکنار می کنید یا خیر؟

من واقعیت را به هواداران می گوییم،تنها دلیل برکناری  آقای پاشازاده  این بود که وی گفت این نفر باید برود و دیگر روی نیمکت ننشیند ،ولی شما به خاطر نزدیک شدن به باشگاه  استقلال و حمایت از این نفر فلانی را کنار نگذاشتید ولی فلانی ها  را کنار گذاشتید.

در پایان برای کادر فنی جدید و اعضای آن آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هواداران خونگرم و با معرفت نساجی به آرزوی خود دست پیدا کنند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xeem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های جدید سرمربیگری نساجی مازندران

از دعوای قدرت میان پرهام و صنیعی‌فر تا علاقه پاشازاده به بازگشت تمرینات نساجی به قائمشهر
اختصاصی| وقتی که محبوب‌ترین تیم لیگ یک، اسیر حواشی می‌شود؛