تاریخ انتشار: 1396/10/17 21:46
کد خبر: 165765

لیگ یک/ مس ترک عادت نکرد؛ گل خوردن با ضربه سر عادت مس شد!

مس کرمان در خانه نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و بازی را به شهرداری تبریز واگذار کرد.
لیگ یک/ مس ترک عادت نکرد؛ گل خوردن با ضربه سر عادت مس شد!

 مس کرمان که همواره در بازی‌های خانگی با استرس وارد میدان شده است و فشار هواداران این تیم روی ساق‌های بازیکنان مشاهده می‌شده، در این بازی نیز بسیار متزلزل وارد شد و درحالی که چند موقعیت خوب نیز نسبت بازیکنان این تیم شده بود، اما در نهایت به دلیل استرس بالا، بازیکنان نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند و با هدر دادن موقعیت، نتوانستند مقابل شهرداری تبریز گلی بزنند.

مس کرمان در نیم فصل اول، بیش از 5 گل از ناحیه سر خورد و در این حیث، بیشتری گل خورده را در بین تیم‌های مختلف به نام خود ثبت کرد. آنها در نقل و انتقالت نیم فصل و در راستای ترمیم این نقطه ضعف تلاش کردند و احمد آهی را از سپیدرود گرفتند که در کارهای روی هوا، فوق‌العاده است اما غیبت وی در این بازی، بسیار مشهود بود و همین امر، سبب شد تا مس روی نقطه ضعفش گل بخورد و شیرازه تیمش بپاشد.

لاله‌های نارنجی در بازی با شهرداری تبریز، روی ضربه سر دقیق پیمان رنجبری گل اول را دریافت کردند تا عزم خود را برای جبران گل جزم کنند اما این مهم، سبب ضدحملات خطرناک تبریزی‌ها شد و در دقایق پایانی بازی، یاسر درویشی با پاس زیبای رضا نجاری گل دوم و تیر خلاص را به مس زد و تبریزی‌ها، سه امتیاز شیرین را توشه راه خود ساختند.

زوج خط دفاعی مس در این بازی، رامتین سلیمان زاده و میلاد باقری بودند. بازیکنانی که روی زمین کارایی دارند و روی هوا، آنچنان قدرتمند نیستند و حال که در بازی‌های آینده کارت بازی احمد آهی صادر می‌شود، باید دید که تفکر احمد نخعی در راستای بهبود این نقطه ضعف تیمش چه خواهد بود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgvy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حال و روز ناخوش مس/ یک بام و دو هوا در کار مدیریتی!
اختصاصی| بومی گرایی یا صعود؛ مسئله این است

نیاز مبرم مس کرمان به جذب مدافع سرزن!
اختصاصی| نخعی باخت‌های با ضربه سر را فراموش نکند؛