تاریخ انتشار: 1396/10/19 23:07
اختصاصی| ولین واکنش‌ها به کمپین #پول_بیار_سرمربی_شو فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 165462

لیگ یک/ محمود امیری: با این بدعت، فاتحه فوتبال را باید خواند

سخنان محمود امیری سرمربی اسبق فولاد یزد، در ارتباط با مربیانی که قداست مربیگری را زیر سوال میبرند بسیار تکان دهنده است.
لیگ یک/ محمود امیری: با این بدعت، فاتحه فوتبال را باید خواند

 چندی قبل سایت فرتاک ورزشی اقدام به افشاگری علیه چند تیم لیگ یکی کرد و در آن نوشت که مربیان جدید آن چند باشگاه‌ها، با آوردن اسپانسر، توانستند زمام کار را به دست بگیرند و همین سبب شد تا اولین واکنش نسبت به این افشاگری صورت بگیرد.

محمود امیری سرمربی اسبق تیم فوتبال فولاد یزد در این خصوص در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفت: مربیگری به چه قیمتی! اگر این صحبت‌ها واقعیت داشته باشد باید فاتحه این فوتبال را خواند. مربیانی که در زمان عقد قرارداد به مدیران باشگاه قول می دهند تا اسپانسر و حامی مالی برای باشگاه بیاورند نه تنها وجه مربیگری فوتبال را زیر سئوال می برند بلکه باعث می شوند فساد جدیدی در فوتبال ایجاد شود.

وی افزود: در فوتبالی که  مربی برای پیوستن به باشگاه باید قول آوردن پول بدهد این عادت غلط را ایجاد می کند که هر مربی پول بیشتری داد جذب تیم شود و هر مربی که نخواست تن به این ذلت دهد یا پیشنهاد کمتری داد بدون تیم بماند. در این شرایط آیا می توان به شایسته سالاری در فوتبال امید داشت؟

امیری افزود: اگر این عادت در بین باشگاه ها باب شود آیا مربیان در این فوتبال می توانند سالم کار کنند؟ این آفت باعث خواهد شد تا مربی همانطور که به باشگاه پول میدهد، برای تامین هزینه های خود و در زمان جذب بازیکن از او طلب پول کند. جامعه مربیان ما باید در قبال این بدعت زیان بار ایستادگی کرده و جلوی آنرا بگیرد.

فرتاک ورزشی این آمادگی را دارد تا علاوه بر افشاگری بیشتر، گفتگویی را با سایر مربیان شاغل در فوتبال ایران در خصوص کمپین #پول_بیار_سرمربی_شو صورت دهد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbmxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج جلسه تمرین هفتگی برای بازیکنان، پانزده مصاحبه اختصاصی برای سرمربی/ مصاحبه های محمود امیری از جلسات تمرینی بیشتر بود
اختصاصی| نسخه سرمربی فولاد یزد برای سقوط؛