تاریخ انتشار: 1396/10/28 22:01
اختصاصی|
کد خبر: 164128

لیگ یک/ حرف‌های جنجالی مدیرعامل برق جدید؛ فقط یک‌بار ورزشگاه رفتم چون حکم جلب من را داشتند!

مدیرعامل تیم فوتبال برق جدید شیراز نسبت به مسئولین فوتبال شیراز گلایه دارد.
لیگ یک/ حرف‌های جنجالی مدیرعامل برق جدید؛ فقط یک‌بار ورزشگاه رفتم چون حکم جلب من را داشتند!

 محمدعلی تابع بردار مدیرعامل تیم فوتبال برق جدید شیراز که در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک تیمش جزو مدعیان صعود محسوب می‌شد، درخصوص شرایط این باشگاه در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفت: آنچه بر ما رفت، خصوصا در امسال بخاطر وجود و منافع چند نفری است که برق شیرازِ محبوب همه ما را در این سالها به قهقهرا بردند. آدم‌هایی که هم قدرت اجرائی ورزش استان را در اختیار دارند و هم با لمپن بازی‌های خود و ایجاد رعب و وحشت در این سالها تعداد زیادی را خانه نشین کردند.

وی افزود: مدیرکل فعلی دستگاه ورزش و جوانان ما، قبلا مدیرعامل باشگاه برق بوده و بخاطر تبانی یکسال محروم شده است. مدیرعامل فعلی باشگاه برق شیراز بخاطر فحاشی و استفاده از سلاح سرد در ورزشگاه فعلا دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم است. اما بنده محمد علی تابع بردبار؛ جانشین ستاد امداد و درمان جنگ استان فارس در طول هشت سال دفاع مقدس و رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان در طی هفت سال و مدیر روابط عمومی باشگاه برق شیراز در ابتدای دهه 80 و کسی که در ده سال اخیر در عراق و سوریه تجارت کرده و طول عمرم سالم زندگی کردم و در این سه سال همه اندوخته زندگی خودم را که بالغ بر شش میلیارد تومان می‌شده، خالصانه در راه احیای نام برق گذاشتم، از ابتدای نیم فصل اول فقط یکبار تونستم برم ورزشگاه بازی تیم را ببینم چرا؟! چون 32 نفر از کارمندان یکی از استخرهای دولتی حکم جلب من را در اختیار داشتند.

مدیرعامل برق جدید خاطرنشان کرد: بعد این آدم سیاس و این آدم لمپن که برق را از لیگ یک به لیگ شهرستان بردند در جایگاه بنشینند و آدمهایشان را بفرستند تا نکند بردبار بیاید استادیوم! من را با سیاست بردند استادیوم پارس که حتما بیا جلسه هست. آخر از همه رفتم، اول همه زدم بیرون جلو درب استادیوم مامور کلانتری ایستاده بود و حکم جلب من را داشت. ولی در عوض چه کردن با ما؟! اولا میخواست که اداره باشگاه در اختیار خو ش باشه و ثانیا چون در زمان مدیریت خودش در باشگاه برق مشکلاتی را داشت، میخواست که ما با آنها ادغام شویم تا وحه المصالحه حل مشکلات خودش با مالکان فعلی باشگاه برق شویم که قبول نکردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mqje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل برق جدید: سرمربی تیم تا پایان هفته معرفی می‌شود
در گفتگو با فرتاک ورزشی؛