تاریخ انتشار: 1396/11/01 09:34
کد خبر: 163770

هفته بیستم لیگ دسته اول/ملوان پشت سد بادران

تیم مدعی خونه به خونه در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول در قم از سرمربی جدید و کُرواتش رونمایی می‌کند.

هفته بیستم لیگ دسته اول/ملوان پشت سد بادران

هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول با انجام ۹ بازی به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

* نفت مسجد سلیمان - ایرانجوان بوشهر

تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان در خانه خود با یکی از تیم های پایین جدولی دیدار دارد و شرایط دو تیم به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد روی کاغذ شانس تیم میزبان بیش از میهمان است. شاگردان محمود فکری در نفت با ۴۲ امتیاز و یک فاصله ۵ امتیازی نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار دارند و در حال حاضر حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول دارند. آنها اگر خواهان صعود به لیگ برتر هستند باید بکوشند تا این فاصله ۵ امتیازی را حفظ کنند.

ایرانجوان بوشهر نیز در رده شانزدهم جدول قرار دارد اما از تیم هفدهم که در معرض سقوط قرار داد ۸ امتیاز پیش است تا این تیم هم فعلا در یک حاشیه امنیت قرار بگیرد. ایرانجوان بعد از راه آهن و صبا صاحب سومین خط حمله ضعیف است و نفت مسجد سلیمان بعد از بادران صاحب دومین خط حمله قوی در لیگ برتر است. این آمار نشان می دهد که به ظاهر شاگردان فکری برای کسب این ۳ امتیاز خانگی مشکلی ندارند.

* صبا - خونه به خونه

خونه به خونه در پایان هفته نوزدهم با ۳۲ امتیاز با ایستادن در رده دوم جدول تا رسما در صف مدعیان صعود قرر گرفته باشد. این تیم بعد از جدایی نکونام، اسکوچیچ را به خدمت گرفت و این اولین باری است که آنها با هدایت اسکوچیچ به میدان می‌روند.

خونه به خونه از خط حمله قدرتمندی بهره می‌برد و در این خط حمله دو مهاجم به اسم روح الله باقری و حمید کاظمی با زدن ۹ گل سهم بسزایی دارند. خونه به خونه با ۱۲ گل خورده به همراه فجر سپاسی بعد از نفت مسجد سلیمان و برق جدید شیراز دارای دومین خط حمله قوی لیگ دسته اول است.

نماینده بابل در صورت پیروزی می‌تواند با یک پله صعود به رده سوم جدول صعود کند اما در صورت شکست ممکن است تا رده هفتم جدول هم سقوط کند. اما شرایط برای صبا در  جدول به نوعی است که در هر صورت  با رقم خوردن هر نتیجه‌ای جایگاه این تیم از رده هفدهم تغییر نخواهد کرد.

* بادران - ملوان

این بازی را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب این هفته دانست. بادران یکی از تیم‌های مدعی صعود در رده دوم جدول و ملوان تیمی صاحب شانس صعود در رده هفتم جدول قرار دارد. بادران با ۳۰ گل زده دارای بهترین خط حمله لیگ دسته اول کشور است و نزدیک ترین تیم به صدرنشین این مسابقات، نفت مسجد سلیمان است.

بیشترین امیدهای نادر دست نشان مربی باتجربه تیم ملوان در خط حمله‌ این تیم به ساق‌های بابک مرادی مهاجم زهرداری خلاصه می‌شود که با ۶ گل زده بهترین مهاجم آنها است. ملوانی‌ها در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه اگر خوش شانس باشند می‌توانند تا رده چهارم جدول هم صعود کنند. اما در صورت شکست و در بدبینانه ترین حالت ممکن است تا رده نهم و یا حتی دهم هم سقوط کنند.

برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

یکشنبه اول بهمن ماه

* ماشین سازی تبریز - گل گهر سیرجان

* نفت مسجد سلیمان- ایرانجوان بوشهر

* برق جدید شیراز - شهرداری ماهشهر

* اکسین البرز - شهرداری تبریز

* مس کرمان - راه آهن

* صبای قم - خونه به خونه

* بادران - ملوان

* نساجی مازندران - آلومینیوم اراک

همه بازی ها راس ساعت ۱۴ آغاز می شود.

جدول رده بندی لیگ دسته اول به این ترتیب است:

۱- نفت مسجد سلیمان ۴۲ امتیاز

۲- بادران ۳۷ امتیاز

۳- نساجی ۳۳ امتیاز

۴- خونه به خونه ۳۲

۵- فجر سپاسی ۳۲ امتیاز

...............

۱۶- ایرانجوان ۱۸ امتیاز

۱۷ صبای قم ۱۰ امتیاز

۱۸- راه آهن ۴ امتیاز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yn6gy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال

ربیعی استاد کام بک های لیگ یک
نتایج چشمگیر خارج از خانه برای بادرانی ها؛