تاریخ انتشار: 1396/11/01 18:32
اختصاصی|
کد خبر: 163692

مهابادی: تماشاگران نساجی مثل شیر از تیمشان حمایت می‌کنند/ دربی مازندران 3 امتیاز بیشتر ندارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیرامون دیدار تیمش با آلومینیوم اراک توضیحاتی را ارائه کرد.
مهابادی: تماشاگران نساجی مثل شیر از تیمشان حمایت می‌کنند/ دربی مازندران 3 امتیاز بیشتر ندارد

 داوود مهابادی بعد از برتری تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:بازی بسیار سختی بود، حریف تیم خوب و پر مهره‌ای بود، به جز 15 دقیقه اول بقیه بازی در اختیار نساجی بود، با توجه به شرایط بازی‌ها بازیکنانم در حالت 3 به دو نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند. با این وجود بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و من از آنها تشکر می‌کنم. از مردم  و هواداران هم تشکر می‌کنم که انصافا مثل شیر از تیمشان حمایت می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا برد با یک گل برای نساجی کم نیست گفت: بازی‌ها به مرحله حساس رسیده و تیم اراکی هم تیم ضعیفی نیست، اگر به بازی های آنها دقت کنید آنها 4 برد بیرون از خانه دارند و حتی چند بازیکنشان لیگ برتری است. ممکن است بازیکنان ما به خاطر محافظت از گل تحت فشار باشند البته ما 5 تغییر در تیم ما داشتیم و  حل شدن این مساله یک مقدار زمانبر است.در وهله اول اولیوت من روی کسب سه امتیاز مسابقات است و بعد باید به فکر زدن گلهای بیشتر باشیم.

سرمربی نساجی در خصوص دربی مازندران گفت: دربی مازندران ویژه است و طبیعی است حساس باشد. امیدوارم در بابل امنیت کامل باشد و اتفاقی روی سکوها نیفتد. آن بازی هم 3 امتیازش برای ما مهم است و مطمئن باشید برای 3 امتیاز می‌رویم. من هم به شخصه حساسیتی روی تیم بابلی ندارم و فقط به کسب موفقیت نساجی فکر می‌کنم.

مهابادی در خصوص نحوه قرارداد بازیکنان نساجی و همچنین تمرینات تیم در بیرون از قائمشهر گفت: جا دارد از دلنگرانی و تعصب شما نسبت به  نساجی تشکر کنم.از زمانی که من به اینجا آمدم سه روز در قائمشهر تمرین می‌کنیم.ما درطول هفته 2 روز بیشتر نمی‌توانیم در چمن مصنوعی تمرین کنیم چون هم خستگی تیم بیشتر می شود و هم آمار مصدومیت بالا می‌رود. روز گذشته قرار بود در ورزشگاه وطنی تمرین کنیم و شما دیدید که شرایط آب و هوایی چگونه بود. من احساس کردم در این مسیر ممکن است بازیکنانم سرما بخورند و تشخیص دادم تیم نزدیک هتل محل اقامت تیم تمرین کند.

وی تاکید کرد: همین حالا هم می‌گویم آخر  فصل بهانه‌ای ندارم.امسال سال یازدهم مربیگری ام است و همیشه سعی کردم صادقانه با همه رفتار کنم. در مورد مدت قرارداد بازیکنان هم بگویم برخی بازیکنان 2-3 ساله قرارداد بستند و برخی هم تا پایان فصل. این استراتژی یک باشگاه است. ممکن است یک بازیکن 34 ساله باشد و باشگاه تصمیم گرفته باشد قرارداد وی را تا آخر فصل امضا کند. من به مردم قائمشهر تبریک می‌گویم که جوانان با استعدادی دارند و دوست دارم آنها در آینده برای تیم شهرشان بازی کنند. یک نکته را هم بگویم که جا دارد از آقای فرهاد صنیعی‌فر، علی امیری و علی دایی تشکر کنم که شرایط حضور محمد عباس‌زاده را فراهم کنند.عباس زاده ستاره این شهر است و من خوشحالم که وی می‌تواند در ادامه راه به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه نساجی در اواسط بازی امروز عقب نشینی کرد گفت: ما در نیمه دوم وقتی متوجه شدیم حریف مهاجم اضافه کرد ما هم یک مدافع به زمین آوردیم. مدافعان کناری ما بی جهت امروز عقب نشینی کردند و این موضوع زمان می‌برد تا بازیکنان در مورد تفکرات ما در سیستم جدید به وحدت تاکتیکی برسند.

مهابادی در پایان باز هم در خصوص دیدار با خونه به خونه بابل گفت: من از تماشاگران می‌خواهم که تیم خود را تشویق کنند و این بازی هم مثل همه بازی‌ها ۳ امتیاز بیشتر ندارد. همه باید کمک کنند که حساسیت این بازی کم شود تا شاهد یک بازی خوب باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnvd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: مسئولیت باخت با من است/ باید 4 گل به حریف می‌زدیم