تاریخ انتشار: 1396/11/09 15:34
اختصاصی| اوج رقابت برای تصاحب بهترین پاسوری لیگ یک؛
کد خبر: 162401

لیگ یک/ هشدار برای ایمان رئیسی‌نسب و محمد علیزاده؛ این قسمت ورود رضا جباری؟!

اگر از دفع پنالتی پیمان سلمانی و مهدی اسلامی در هفته بیست و یکم لیگ یک بگذریم، بازهم این هفته برایمان سوپرایز داشته است.
لیگ یک/ هشدار برای ایمان رئیسی‌نسب و محمد علیزاده؛ این قسمت ورود رضا جباری؟!

 ظهور یک بازیکن باتجربه اما در عین حال آماده باشگاه شهرداری ماهشهر که توانسته خود را در جدول پاسورهای لیگ یک، بالا بکشد و اکنون زنگ خطری جدی برای رقبای خود باشد.

تا قبل از هفته بیست و یکم لیگ یک، ایمان رئیسی نسب هافبک نفوذی خوزستانی تیم آلومینیوم اراک با 6 پاس گل، بهترین عملکرد ممکن را در این خصوص داشت. محمد علیزاده از تیم مس کرمان و محمد علینژاد از تیم نفت مسجدسلیمان نیز با 5 پاس گل، در رتبه دوم قرار داشتند اما توقف این سه بازیکن در هفته بیست و یکم، سبب شد تا رضا جباری هافبک تیم شهرداری ماهشهر خود را به این دو بازیکن برساند و مشترکا به همراه رئیسی‌نسب در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

محمد علیزاده در نیم فصل اول 5 پاس گل داد اما همانند مس کرمان، در نیم فصل دوم افت کرده است و هنوز موفق به ثبت ششمین پاس گل خود نشده است. در آن سو، ایمان رئیسی نسب عملکرد بهترین نسبت به علیزاده داشته است و وی که در نیم فصل اول 4 پاس گل داده بود، در نیم فصل دوم نیز دو پاس گل دیگر داد تا اکنون در صدر جدول باشد. محمد علینژاد نیز که 4 پاس گل در نیم فصل اول داشت، با یک پاس گلی که در نیم فصل دوم داد، خود را در کنار محمد علیزاده قرار داد. بازیکنی که بیشتر از علیزاده، علینژاد و رئیسی‌نسب ثبات داشته، رضا جباری بوده است. جباری در نیم فصل دوم 3 پاس گل داده و باتوجه به 3 پاس گل نیم فصل اولش، به همراه ایمان رئیسی نسب در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ یک قرار می‌گیرد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r7d7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل برانکو؛ یا امروز یا هیچ وقت!