تاریخ انتشار: 1396/11/09 22:44
اختصاصی| جدولی کامل از عملکرد تمامی گلرهای لیگ یک؛
کد خبر: 162316

لیگ یک/ آنالیز دروازه‌بانان لیگ یکی؛ سلمانی و بهزادی مشترکا در صدر!

در پایان هفته بیست و یکم مسابقات لیگ یک، دو گلر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
لیگ یک/ آنالیز دروازه‌بانان لیگ یکی؛ سلمانی و بهزادی مشترکا در صدر!

 در هفته‌ای که گلرهای شش تیم مختلف لیگ یکی به دلیل مساعد نبودن شرایط بازی به میدان رفتند، این گلر فجرسپاسی شیراز بود که درخشید و موفق شد با ثبت کلین شیت و مهار یک پنالتی، به صدر برسد. همچنین مهدی اسلامی گلر تیم بادران نیز با ثبت کلین شیت و مهار یک پنالتی، 1/5 امتیاز مثبت دریافت کرد. با بررسی گلرهای برتر لیگ همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. یوسف بهزادی / نفت مسجدسلیمان (1/5 امتیاز)

یوسف بهزادی گلر اول تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ یک به طرز عجیبی نیمکت‌نشین شد. فکری تاوان نیمکت‌نشینی بهزادی را داد و در شیراز، به فجر 1-0 باخت تا حسرت یک کلین شیت دیگر برای شهر اولین‌ها باقی بماند. بهزادی از دوازده دیداری که با لباس نفت به میدان رفته، 6 گل خورده است و 7 کلین شیت ثبت کرده و یک پنالتی نیز مهار کرده است و با 1/5 امتیاز مثبت در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

1. پیمان سلمانی / فجرسپاسی شیراز (1/5 امتیاز)

گلر فصل گذشته تیم ذوب‌آهن اصفهان در لباس مقدس سربازی برای فجرسپاسی بازی می‌کند و به تکیه‌گاه این تیم تبدیل شده است. گلر اول این فصل فجرسپاسی اولین پنالتی مهار شده خود را در بازی با بادران صورت داد. دیداری که فجر تا آستانه شکست پیش رفت، اما سیو فوق‌العاده پنالتی بادران توسط سلمانی سبب شد تا یک امتیاز ارزشمند برای فجر ثبت شود. دومین پنالتی دفع شده سلمانی نیز در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه 95 رقم خورد که سه امتیاز را در شیراز نگه داشت. سلمانی در این فصل 17 بازی برای فجر انجام داده که 8 کلین شیت صورت داده است و 2 پنالتی نیز دفع کرده و 10 گل نیز دریافت کرده است.

2. میررسول حسینی / خونه به خونه (0/5 امتیاز)

گلر نیم فصل اول تیم خونه به خونه دیگر در این تیم جای ندارد اما عملکرد خوبش در 8 دیدار خونه به خونه در نیم فصل اول، سبب شده تا وی همچنان در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. حسینی در 8 دیداری که برای بابلی‌ها به میدان رفته است، موفق شد 5 کلین شیت به نام خود ثبت کند و البته 4 گل نیز دریافت کند.

3. علی محسن زاده / شهرداری تبریز (0 امتیاز)

گلر جوان نیم فصل اول تیم نساجی و اسبق تیم پرسپولیس، رمز موفقیت را در تبریز جستجو می‌کند. موفقیتی که چندان نسبت به آن دور نیست و اگر کمی خوش شانسی را نیز چاشنی آن کنیم، می‌توانیم نوید یک گلر جوان و در عین حال باتجربه را بدهیم. محسن زاده در شهرداری تبریز غوغا کرده و از زمان حضورش در این تیم، در بازی‌های خانگی هنوز گلی را دریافت نکرده است. محسن زاده در 4 دیداری که برای تیمش به میدان رفته، 3 کلین شیت داشته و 2 گل نیز دریافت کرده است تا با صفر امتیاز، در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

شرح جدول: دروازه بان های حاضر در لیگ به ازای کلین شیت در هر بازی موفق به کسب نیم نمره مثبت می شوند، در صورتی که در جریان بازی نیز موفق به مهار ضربه پنالتی شوند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، هر گل خورده نیز نیم نمره منفی برای گلرها به همراه دارد.

* نکته: گلرهایی که بیشتر از 3 بازی برای تیم‌های خود به میدان رفته‌اند در این فهرست جای گرفته‌اند و آنهایی که کمتر از 3 بازی به میدان رفته‌اند، در آخر جدول نامشان آمده است.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pegj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خیبر-نساجی؛ ببرهای مازندران به دنبال پایان ناکامی در لرستان