تاریخ انتشار: 1396/11/16 00:03
پس از پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه
کد خبر: 161484

صمدیان: رمز موفقیت تیم ما اتحاد و همدلی است / راهی را که شروع کردیم سعی می کنیم به انتها برسانیم

سرمربی تیم شهرداری همدان پس از کسب پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه از وضعیت تیم و شاگردانش می گوید.
صمدیان: رمز موفقیت تیم ما اتحاد و همدلی است / راهی را که شروع کردیم سعی می کنیم به انتها برسانیم

بابک صمدیان سرمربی تیم شهرداری همدان پس از پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: ما سعی کردیم شرایط درون تیمی را بهتر کنیم و تلاشمان بر این است که بچه ها را به حداکثر پتانسیل برسانیم و بازیکنان هم درحد توانشان بازی کردند، رمز موفقیت تیم ما اتحاد و همدلی و دانش کادرفنی است، ماسعی کردیم تیم را از گروه بودن به تیم بودن تبدیل کنیم واین هم رمز موفقیت ماست.

بازی با بعثت کرمانشاه همیشه برای همدان سنگین است زیرا سبک فوتبال های دو تیم به هم نزدیک است و تیم بعثت کرمانشاه هم تیم قدرتمندی است. این تیم درنیم فصل توانسته است بازیکنان خیلی خوبی را به مجموعه‌ی خود اضافه کند.بعثت تیم خوبی بود بود در ادامه بهتر هم شد.کادرفنی خوبی هم دارد واز کادر مدیریتی قوی بهره می برد؛همه‌ی اینها ازبعثت یک تیم قابل احترام ساخته است. در داوری ها دخالت نمیکنم واین راقبول ندارم که داوری به سمت تیمی گرایش پیدا کند.دراین بازی با اینکه بعد ازوقت های اضافه به ضرر ما پنالتی گرفته شد من از نحوه داوری رضایت دارم چون داوران تمام سعی خود را میکنند تا  قضاوت خوبی را داشته باشند.

 در بازی با بعثت کرمانشاه مصدوم ومحروم داشتیم ومتاسفانه در نیم فصل هم نتوانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم و فقط چند بازیکن بومی را به خدمت گرفتیم .اما سعی کردیم سطح بازیکنان خودمان را بالا ببریم،با این اوصاف ما با۵ مصدوم ومحروم و داشتن مشکلات درونی تیم مثل عدم پرداخت مطالبات به بازیکنان ، وارد کرمانشاه شدیم ولی ما راهی را شروع کردیم وسعی می کنیم با بچه ها هدفمند به انتهای آن برسیم. با بازیکنان قرار گذاشتیم تا در این۸بازی که در کنار هم حضور داریم بهترین نتایج راکسب کنیم و اگر براساس این۸بازی جدول را حساب کنیم تیم ما در رده های اول و دوم قرار دارد باهمدلی که میان بچه ها وجود دارد نهایتا توانستیم با انجام یک بازی خوب وعاقلانه در کرمانشاه، پیروز میدان شویم.

 زیاد در بحث آنالیز تیم ها ورود نمی کنم زیرا تیم ها درلیگ دو ثبات ندارند وهفته به هفته تغییر خواهند کرد.

 شناخت کلی از آبادان وفوتبال این شهر دارم و می دانم که  فوتبال خوبی را در دستور کار قرار میدهند و کادر فنی خیلی خوبی هم دارند‌ .پالایش نفت آبادان در رتبه سوم جدول قرار دارد وتیم قابل احترامی است.ما در همدان  مشکل داریم واینکه زمین بازی عوض می شود برایمان دشوار است؛با این اوصاف با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم و برای صعود چشم به اتفاقات داریم تا شاید ما هم از تیم های صعودکننده به مرحله بعد باشیم.

  کیمیا فرآیند با خارج شدن از جدول لیگ دو تنها به شهرداری همدان صدمه زد  زیرا زمانی که این تیم ضعیف بود در همدان از کیمیا فرآیند شکست خورد و پس ازآن برابر اکثر تیم ها بازی های خود را واگذار کرد و طبق قانون قدیم باید از جدول کنار گذاشته میشد که این اتفاق نیفتاد وتنها تیمی که از کیمیا فرآیند امتیاز نگرفت تیم ما بود.نکته دوم اینکه برای شهرداری فومن هم همین اتفاق افتاد این تیم در نیم فصل اول امتیاز های خود را جمع کرد ونیم فصل دوم به همه‌ی تیم ها امتیاز داد. به غیر از تیم ما تمام تیم ها از شهرداری فومن وکیمیا فرآیند ۵امتیاز گرفتند،به نظرم اگر این دو تیم در نیم فصل دوم جوانمردانه بازی می کردند ما برای صعود کار راحتی در پیش داشتیم .موضوع دومی که وجود دارد این است که با توجه به قرعه کشی که انجام شده است در هفته آخر با قرعه استراحت مواجه شدیم که  شهرداری همدان از این لحاظ متضرر خواهد شد.   در‌‌هفته‌ی آخر که از حساسیت بالایی برخوردار است ، باید بازی حریفان خود را مشاهده کنیم.باوجود این قضایا صعود ما دور از انتظار نیست واگر ما در هفته آینده پیروز شویم و نتیجه بازی ها مطابق میل ما رقم بخورد به مرحله دو صعود خواهیم کرد.

 باتوجه به این که مدرس فدراسیون هستم ودر کلاس های مربیگری آموزش میدهم توصیه من به مربیان این است که سبک مربیگری قدیم مانند ایجاد تشنج در کنار زمین وفشار آوردن به داور واستفاده ابزاری از تماشاگران به اتمام رسیده است بلکه ما باید با استفاده از دانش فنی مربیگری کنیم تا بازیکنان از مربی تجربیات فراوانی کسب کنند در این صورت سطح کیفی فوتبال افزایش خواهد یافت و به دنبال آن فوتبالمان ارتقا پیدا خواهد کرد.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9k86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابک صمدیان: از 6 بازی آینده 5 پیروزی می‌خواهیم/ دربی همدان جذاب خواهد بود/ شرایط مالی بدی را داریم و نگاهمان به مسئولان است
سرمربی شهرداری همدان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛