تاریخ انتشار: 1396/11/25 00:08
کد خبر: 160108

لیگ یک/ یادداشت؛ می‌بایست حمایت از نفت مسجدسلیمان چندین برابر شود

این بار مصمم تر از همیشه دست به قلم شده ام تا از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نوشته و از آنها حمایت نمایم. چرا که امسال آنقدر مقتدرانه کار کردند و طومار تیم های لیگ یکی را یکی پس از دیگری در هم پیچیدند که نمی توان از حماسه آنها نگفت و یا ننوشت.
لیگ یک/ یادداشت؛ می‌بایست حمایت از نفت مسجدسلیمان چندین برابر شود

در شرایط کنونی نفت مسجدسلیمان تیم شایسته خوزستان بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد. حمایتی همه جانبه توسط تک تک مردم و مسولین استان و شهر مسجدسلیمان.

بدون تردید این تیم شایسته حضور در لیگ برتر کشور بوده و نبایست این فرصت تاریخی به هیچ قیمتی از دست برود. لذا می طلبد که اهالی خونگرم و با فرهنگ MIS اعم از هفت و چهار و....، فارغ از تمامی اختلافات جزئی و همچون کوه های استوار و سر به فلک کشیده تاراز، آسماری، زردکوه و کینو پشت بازیکنان و مربی خوشفکر این تیم ایستاده و طوری آرامش را برایشان فراهم کنند تا محمود فکری بتواند افکار و ایده هایش را در بازی های باقیمانده به تیم های مقابل دیکته نموده و با از سر را برداشتن رقبا آنها را انگشت به دهان و حسرت به دل نماید.

پس ای مردم خونگرم مسجدسلیمان؛ حال که تا پایان فصل راهی زیادی باقی نمانده است، به گونه ای حمایت نمایید که کوچ عشایر در فصل بهار که ریشه در فرهنگ غنی ایل بختیاری دارد، با حال و هوای صعود تیم نفت همراه شده و قشنگی اش دوچندان شود تا چوپان ها شادتر از همیشه برای دام های خویش نی بزنند. چرا که اکنون تیم نفت تنها متعلق به مردم مسجدسلیمان نیست، بلکه در دل تک تک عشایر غیور و اهالی روستاهای دور افتاده و صعب العبور، تمامی ایل بزرگ بختیاری و حتی مردم شریف خوزستان جا خوش کرده است.

نویسنده: محسن بابادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeqra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود