تاریخ انتشار: 1396/11/26 15:58
اختصاصی|
کد خبر: 159901

لیگ یک/ غریبه‌ای نام آشنا در بین صدرنشینان؛ کاکوها کام‌روا شدند

فجرسپاسی در این فصل، به مراتب بهتر از فصل قبل خود عمل کرده است و اکنون که در رده چهارم جدول قرار دارد، لیگ برتر را بیش از پیش حس می‌کند.
لیگ یک/ غریبه‌ای نام آشنا در بین صدرنشینان؛ کاکوها کام‌روا شدند

 کاکوهای شیرازی در نیم فصل دوم گرچه یک باخت داشتند، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که آنها تیم گردن کلفتی هستند و به این راحتی، به حریفان اجازه خودنمایی نمی‌دهند. فجر، از در 6 بازی نیم فصل دوم (تاکنون)؛ 7 گل زده است و 3 گل نیز دریافت کرده است و از 18 امتیاز ممکن، آنها موفق شدند 11 امتیاز کسب کنند که مهمترین نتیجه آنها، پیروزی بر نفت مسجدسلیمان بود که در شیراز و دیدگان هزاران هوادار این تیم رقم خورد.

فجر که فصل قبل برای بقاء می‌جنگید، اکنون برای لیگ برتری شدن با رقبا پیکار می‌کند. آمار آنها هم در فاز حمله و هم در فاز دفاعی آنقدر خوب بوده است که سبب شده تا آنها را در رده چهارم جدول قرار دهد و غریبه‌ای نام آشنا میان صدرنشینان لیگ یک تلقی شود.

یاران علی اصغر کلانتری در فجر، در ادامه لیگ بازی‌های نسبتا آسان‌تری را پیش روی دارند که با فرصت طلبی، می‌توانند به راحتی جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند و در پایان لیگ رستگار شوند و پس از سالها، دوباره فجر را راهی لیگ برتر کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rzvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ایرانجوان بوشهر و فجرسپاسی