تاریخ انتشار: 1396/11/26 18:40
کد خبر: 159870

لیگ یک/ علاقه باشگاه شهرداری ماهشهر به ادامه همکاری با مرزبان؛ دریافتی بازیکنان به 40 درصد رسید

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خواستار ادامه همکاری با علیرضا مرزبان، سرمربی فعلی این تیم شد.
لیگ یک/ علاقه باشگاه شهرداری ماهشهر به ادامه همکاری با مرزبان؛ دریافتی بازیکنان به 40 درصد رسید

 داریوش گنجی پور مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر پس از پیروزی تیمش مقابل اکسین البرز در خصوص شرایط این باشگاه اظهار داشت: زمانی که بنده به عنوان مدیرعامل شهرداری ماهشهر به این باشگاه ملحق شدم تصمیم گرفتم که یک مربی بزرگ و در شأن مردم بندرماهشهر به تیم اضافه کنم که در نهایت آقای مرزبان را به راس کادر فنی تیم اضافه کردیم. برای اینکه تیم در شرایط مطلوبی قرار گرفته و نتایج خوب کسب شود بایستی شرایط و کارهایی صورت می گرفت که با نهایت تلاش مجموعه این شرایط مهیا گردید و سرانجام باعث شد تا نتایج خوبی را کسب کنیم .

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر ادامه داد: مرزبان علاوه بر اینکه تیم را از لحاظ فنی تقویت کرد، به لحاظ روحی و روانی نیز روی تیم کار کرده و روحیه و انگیزه بازیکنان را در تیم افزایش داده است. در دیدارهایی هم که تیم نتیجه نگرفته معتقدم که  بازی خوبی انجام دادیم اما برخی اشتباهات فردی باعث شده تا امتیاز  را به حریفان واگذار کنیم.

گنجی پور در خصوص مشکلات مالی تیم شهرداری ماهشهر بیان داشت: قبل از مدیریت جدید در باشگاه کلیه بازیکنان حدود ۱۳ الی ۱۴ درصد دریافتی داشتند اما در حال حاضر و طی همین دو ماه کلیه بازیکنان بالای ٤٠ درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده اند.

وی در خصوص همکاری با علیرضا مرزبان در  فصل بعد رقابت های لیگ دسته اول گفت: مرزبان تا آخر فصل با ما همکاری خواهد داشت و برای فصل بعد نیز علاقمند به همکاری با ایشان هستیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان تیمش اظهار داشت: متاسفانه  قرارداد اکثر بازیکنان ما یک فصل می باشد و برای اینکه بخواهیم فصل بعد تیم خوبی را بسته و روانه مسابقات نماییم باید حتما با بازیکنان خوب تیم به توافق برسیم.

گنجی پور در پایان درباره هواداران و کانون هواداران نیز گفت: از هواداران عزیز و کانون هواداران متعصب تشکر می کنم که در گرما و سرما تیم را تنها نگذاشته و مورد حمایت قرار میدهند. امیدوارم تماشاگران ماهشهری که در این فصل از هر لحاظ عالی بودند در ادامه فصل تیم خود را تشویق کنند و در جهت پیشرفت تیمشان را تا پایان فصل حمایت نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yndda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: چهار شانس مسلم گلزنی داشتیم/ از بقا در لیگ یک مطمئن شدیم

پنج بازیکن شهرداری ماهشهر جدا شدند
اختصاصی| تحولات مرزبان در ماهشهر؛