تاریخ انتشار: 1396/11/26 21:56
اختصاصی|
کد خبر: 159837

کاظم حیات منش: مس رفسنجان تیم‌های مدعی را اذیت خواهد کرد/ سامره نگاهمان را به فوتبال عوض کرد

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که این تیم در ادامه رقابت‌ها به رقیبی سر سخت برای سایر مدعیان لیگ تبدیل خواهد شد.
کاظم حیات منش: مس رفسنجان تیم‌های مدعی را اذیت خواهد کرد/ سامره نگاهمان را به فوتبال عوض کرد

 کاظم حیات منش مدافع چپ پای تیم مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با تیم شهرداری تبریز گفت: بازی بسیار سنگینی بود. تیم حریف بهتر از آنچه بود که ما تصور می‌کردیم ولی باتوجه به نکاتی که کادرفنی به ما گفته بود، سعی کردیم نقطه قوت آنها را مهار کنیم و در ادامه بازی به گل برسیم که خداروشکر همین‌گونه نیز شد.

وی درخصوص عملکرد خوب مس در نیم فصل دوم گفت: ما در نیم فصل دوم به انسجام کامل رسیده‌ایم. درک متقابل خوبی نسبت به هم داریم و همین هماهنگی سبب شده تا سطح فنی فوتبال ما نیز رشد داشته باشد. گرچه از تک گلی که در بازی با شهرداری تبریز خوردیم ناراحت هستم، اما پیروزی شیرین خارج از خانه این تلخی را از بین می‌برد و امیدوارم در ادامه لیگ جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

حیات منش درخصوص تیم‌های مدعی این فصل از رقابت‌های لیگ یک نیز گفت: انصافا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی در لیگ یک دست و پا بسته نیست. همین راه‌آهنی که در قعر جدول قرار دارد، یقیه خیلی از تیم‌ها را گرفته است و غرور و تکبر تیم‌ها می‌تواند آنها را از هدفشان دور کند. فکر کنم 7 تیم ابتدای جدول شانس مسلم صعود به لیگ برتر باشند. تیم ما تازه به هماهنگی و انسجام تیمی رسیده است و شک نکنید که در ادامه لیگ، یقه تیم‌های مدعی را خواهیم گرفت و اذیتشان خواهیم کرد.

مدافع مس رفسنجان در خاتمه با تشکر از مسئولین باشگاه، در توصیف سرمربی تیمش گفت: آقای سامره واقعا انسان شریفی است. ساده، بی‌ریا و کاملا خاکی است و ما بازیکنان با ایشان خیلی راحت هستیم. در پایان نیم فصل، خیلی برایمان زحمت کشید و نگاه‌مان به فوتبال را تغییر داد و نتیجه‌اش، نتایج عالی در نیم فصل دوم بود. از مدیریت باشگاه مس رفسنجان خصوصا آقای محمودی‌نیا بابت حمایت همه جانبه‌اش از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان لیگ، با یکدیگر جشن صعود بگیریم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mayaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماس دو باشگاه لیگ یکی با مدافع چپ مس رفسنجان
اختصاصی|