تاریخ انتشار: 1396/11/27 18:18
کد خبر: 159722

لیگ یک/ چه تیمی از بحث جادوگری ضرر کرد!

لیگ یک هر هفته جذاب‌تر از قبل می‌شود و برق جدید که روزی برای صعود می‌جنگید، اکنون به فکر بقاء در لیگ یک است که نشان دهنده اوج رقابت در این لیگ می‌باشد.
لیگ یک/ چه تیمی از بحث جادوگری ضرر کرد!

 مطرح شدن بحث جادوگری در بازی دو تیم خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان، لیگ یک را تحت تاثیر خود قرار داده است و قطعا بیشتر از آنکه تیم نفت مسجدسلیمان بخاطر مطرح شدن این موضوع خوشحال باشد، ناراحت است. شکی نیست که این ویدیو از طرف باشگاه نفت مسجدسلیمان به برنامه فوتبال یک ارسال شده است زیرا تیمی که برنده بازی شده، هیچگاه بر ضد خود عمل نمی‌کند.

شواهد موجود، بی‌گناهی تیم خونه به خونه را نشان می‌دهد. نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول نیز با شائبه دوپینگ بازیکنانش مواجه شده بود که همان امر سبب شد تا هفته بعدش، در بازی با خونه به خونه شکست بخورند که طبق گفته محمود فکری، به دلیل عدم تمرکز بود.

حال که باشگاه خونه به خونه طبرئه می‌شود و نوک پیکان انتقادات علیه باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌رود، قطعا تمرکز تیم فکری بیش از پیش گرفته می‌شود و هیچ بعید نیست که با این حواشی خودساخته، آنها لیگ برتر را نیز فدا کنند. نفت مسجدسلیمان از اصلی‌ترین گزینه‌های صعود در این فصل تلقی می‌شود و رقبای این تیم در بالای جدول همچون بادران، نساجی و فجر، خوشحال‌ترین تیم‌های این روزها هستند زیرا تمرکز از تیم نفت گرفته شده است و لغزش احتمالی آنها، سبب خواهد شد تا این تیم‌ها به رتبه خود در جدول بهبود ببخشند و به جای نفت، راهی لیگ برتر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yndgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکاتی درخصوص جادوگری در بازی خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان