تاریخ انتشار: 1396/11/27 19:20
اختصاصی|
کد خبر: 159712

لیگ یک/ بررسی آلومینیوم در نیم فصل دوم؛ تنها یک پیروزی آن هم در خارج از خانه!

آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم؛ بیشتر از پیروزی، تساوی کسب کرده است.
لیگ یک/ بررسی آلومینیوم در نیم فصل دوم؛ تنها یک پیروزی آن هم در خارج از خانه!

 تیم حامد بصیری که سطح فنی قابل قبولی دارد، اما باتوجه به بدشانسی‌های متداومی که می‌آورد، چندان در بازی‌های خانگی موفق ظاهر نشده و همین امر، کمی موجب فشار روی ساق پای بازیکنان آلومینیوم شده است.

آلومینیوم در این فصل فقط یک پیروزی خانگی را تجربه کرده است که آن نیز در نیم فصل اول و مقابل تیم شهرداری ماهشهر بود که بانتیجه 2-1 به سود اراکی‌ها رقم خورد و به غیر از آن پیروزی، هیچ برد خانگی دیگری برای آلومینیوم ثبت نشده است که نشان از ضعف بزرگی در بازی‌های خانگی آنها دارد.

آلومینیوم نیم فصل دوم را با برد طوفانی 4-1 مقابل صبای قم آغاز کرد اما تساوی مقابل مس رفسنجان و باخت خارج از خانه مقابل نساجی، اوضاع را کمی برای تیم بصیری خطرناک کرد. اکنون آلومینیوم 5 هفته است که رنگ برد را نمی‌بیند و در 3 دیدار قبلی خود در لیگ، مقابل تیم‌های بادران، نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی مساوی کرده است. گرچه تساوی مقابل تیم‌های بالای جدولی بادران و نفت خیلی خوب است، اما عدم پیروزی در بازی‌های خانگی، سبب شده تا هواداران این تیم نیز هیچ رمقی برای همراهی تیم آلومینیوم نداشته باشند.

بصیری از 18 امتیاز نیم فصل دوم (تاکنون)، 7 امتیاز کسب کرده است و 8 گل زده و 6 گل نیز دریافت کرده است. عملکرد آلومینیوم در نیم فصل دوم متوسط روبه پائین بوده است و آنها اگر به دنبال جایگاهی آبرومندانه در لیگ یک هستند، باید نهایت استفاده از بازی‌های خانگی را ببرند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9nzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد بصیری: بازی خوبی ارائه ندادیم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم