تاریخ انتشار: 1396/11/29 18:07
کد خبر: 159463

لیگ یک/ پیروزی مقتدرانه فجر مقابل آلومینیوم؛ کاکوها چراغ خاموش به صدر نزدیک شدند/ بصیری تاوان داد!

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با پیروزی برابر آلومینیوم اراک به طور جدی به مدعی صعود تبدیل شد.
لیگ یک/ پیروزی مقتدرانه فجر مقابل آلومینیوم؛ کاکوها چراغ خاموش به صدر نزدیک شدند/ بصیری تاوان داد!

 هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در خانه میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که برای فرار از رتبه های پایینی جدول به این مسابقه وارد شده بود، اما در نهایت در یک بازی یک طرفه با سه گل مغلوب شاگردان علی کلانتری شد تا دست خالی به استان مرکزی بازگردد.

گل های فجرسپاسی در این دیدار توسط ابوذر صفرزاده در دقیقه 13، امین شجاعیان در دقیقه 23 و شاهین مجیدی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 68 به ثمر رسید تا فجرسپاسی با سه امتیاز شیرین از این مسابقه خارج شود.

با این سه امتیاز شاگردان کلانتری 42 امتیازی شدند و در صورتی که نساجی مازندران روز آینده موفق به کسب پیروزی برابر اکسین البرز نشود، جایگاه چهارمی آنها تثبیت می شود. در سوی دیگر شاگردان حامد بصیری 25 امتیازی باقی ماندند تا همچنان در هفته های آتی نگرانی از سقوط تهدید کننده این تیم باشد.

ترکیب دو تیم؛

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - حمید جوکار - علی مصلی نژاد - احمد حیات منش - سید محمد حسینی - امین شجاعیان - میلاد صفایی - محمد رضا زینال خیری - ابوذر صفرزاده - حسین کریمی - شاهین مجیدی

سرمربی: علی اصغر کلانتری

آلومینیوم اراک: مصطفی میرزایی - رسول سروش نیا- ابوالفضل قربانی - فردین عابدینی - سعید یوسف زاده - ابوالفضل کمانی - مجید عیدی - امیر نوری - رضا نبی زاده - سینا دست نشان - حمید غلامی

سرمربی: حامد بصیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od9kl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه روند نتیجه‌گیری آلومینیوم/ فجر بی‌حاشیه در اراک امتیاز گرفت!
تساوی آلومینیوم اراک مقابل فجرسپاسی؛