تاریخ انتشار: 1396/11/29 18:54
کد خبر: 159457

پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل راه‌آهن؛ فکری بالاخره برد/ بیاتی‌نیا باج نداد

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل راه‌آهن تهران نوار ناکامی‌های چند هفته اخیر را قطع کرد.
پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل راه‌آهن؛ فکری بالاخره برد/ بیاتی‌نیا باج نداد

 بارندگی شدید صبح امروز در مسجدسلیمان و آب گرفتگی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی باعث تأخیر بیش از 30 دقیقه‌ای در آغاز بازی شد و تأثیر زیادی در پایین آمدن کیفیت این مسابقه داشت.

جمع شدن آب در نقاط مختلف زمین مسابقه به‌ حدی بود که بازیکنان تیم نفت امکان ارائه بازی روی زمین را نداشتند و مجبور بودند در مقابل تیم تدافعی راه‌آهن به توپ کشی و انجام بازی مستقیم برای رساندن  توپ به محوطه جریمه تیم میهمان اقدام کنند.

در نیمه اول که توپ بارها در میان آب‌های موجود درون میدان متوقف می‌شد، داور مسابقه از یک صحنه مشکوک به پنالتی داخل محوطه جریمه راه‌آهن چشم پوشی کرد و چند حمله زردپوشان نیز هدر رفت که خطرناک‌ترین آن‌ها شوت سنگین اکبر آفاقی بود.

نیمه دوم این دیدار هم با مالکیت توپ توسط بازیکنان نفت مسجدسلیمان و تلاش شاگردان فکری برای دسترسی به دروازه راه‌آهن همراه بود. نفتی‌ها در این نیمه علاوه بر ارسال توپ‌های بلند به محوطه جریمه راه‌آهن، شوتزنی از پشت محوطه جریمه را در دستور کار داشتند و شانس خود را روی ضربان راه دور آزمایش می‌کردند.

تلاش یاران نفت مسجدسلیمان در دقیقه 70 به ثمر نشست و میلاد میداودی کاپیتان زردپوشان که بعد از سه بازی به ترکیب اصلی بازگشته بود، با ضربه‌ای از داخل محوطه جریمه قفل دروازه راه‌آهن را گشود و شادی را به سکوهای ورزشگاه مسجدسلیمان آورد.

با این گل بازیکنان نفت روحیه‌ای دوچندان پیدا کردند و برای زدن گل دوم به حملات‌شان ادامه دادند تا اینکه صاحب یک ضربه پنالتی شدند و پیمان میری مهاجم تازه‌نفس نفتی‌ها در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند.

ضربه سر اکبر آفاقی از روی ارسال میلاد میداودی فرصت دیگری برای نفت ایجاد کرد که این ضربه از دهانه دروازه راه‌آهن به بیرون زده شد و در دقیقه 79 شوت سنگین عباس محمدرضایی بازیکن راه‌آهن را یوسف بهزادی به کرنر فرستاد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که پس از زدن گل دوم به حفظ نتیجه می‌پرداختند، در دقیقه 82 دروازه خودشان را باز شده دیدند و کرنر ارسالی عباس محمدرضایی با جاگیری اشتباه یوسف بهزادی دروازه‌بان نفت تبدیل به گل شد تا فاصله به حداقل برسد و دقایق پایانی مسابقه با حساسیت و هیجان دنبال شود.

این دیدار در نهایت به پیروزی 2 بر یک صدرنشین مقابل قعرنشین جدول لیگ یک انجامید تا نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته ناکامی رنگ شادی را ببیند و به ادامه مسابقات امیدوارتر شود.

ترکیب دو تیم؛

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلادخدایی اصل، حسین دوستدار، صادق صادقی (54- سعید غلامعلی بیگی)، اکبرآفاقی، امیرحسین موسی‌زاده (86- مجتبی بیژن)، میلاد میداودی و احمد داودی (67- پیمان میری)

سرمربی: محمود فکری

راه‌آهن تهران: عرفان اسفندیاری، بهمن شیروانی، امیررضا بیات، صادق نجفی، محمدرضا نیک‌نهال، آرمان قربانی‌نژاد، عباس محمدرضایی، مهران قاسمی (66- امین رضایی)، مهران مرادی (77- وحید نجفی)، امیر طاحونی و یزدان کاکاوند (90- ابراهیم سلجوقی)

سرمربی: محسن بیاتی نیا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjr8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین پیروزی نفت مسجدسلمان در تقابل با راه‌آهن
راه آهن-نفت م.سلیمان از نگاه آمار؛