تاریخ انتشار: 1396/12/03 23:06
در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 158883

اگر هواداران نباشند به مشکل خواهیم خورد / علوی: بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند

سرمربی تیم اروند خرمشهر معتقد است که حضور هواداران برای موفقیت این تیم لازم و ضروری می باشد
اگر هواداران نباشند به مشکل خواهیم خورد / علوی: بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند

محمد علوی سرمربی تیم اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: الحمدلله اوضاع تیم خوب است، بازیکنان را در طی پنج روز اخیر با برگزاری تمرینات مداوم تحت فشار قرار دادیم و یک بدنساز خوب هم به تیم اضافه شده است، یک بازی دوستانه با تیم پالایش نفت آبادان انجام دادیم وخداراشکر شرایط تیم ایده‌ آل است.

*تمام بازی ها در مرحله‌ی دوم دشوار است ، چراکه آن تیم هایی که به مرحله‌ی دوم راه یافتند از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند ، ولی برای ما هیچ تیمی فرقی ندارد و در تمام بازی ها برای برد به میدان خواهیم رفت.

*در تیم سیستم و تاکتیک خودمان را در دستور کار قرار میدهیم و سعی میکنیم عملکردمان به نحوی باشد که تیم های دیگر به فکر آنالیز تیم ما باشند.

*عقیده شخصی بنده این است که بزرگترین دشمن هر کسی خودش است، متاسفانه اگر بچه های ما بر این عقیده باشند که صعودشان قطعی است؛کارمان بسیار سخت خواهد شد.

بازیکنان تیم هم باید بدانند که همه چیز تمام نشده است و صعودمان به لیگ یک کار راحتی نخواهد بود.این اتفاق در بازی دوستانه برابر پالایش نفت آبادان هم رخ داد و بازیکنان مان با غرور به میدان رفتند.

*در تیم اروند خرمشهر توانایی جذب یک بازیکن آزاد و یک بازیکن فیفا را داریم،که با چند گزینه هم صحبت کردیم که یکی از آنها بازیکن لیگ برتری است و اگر‌ بتوانیم یکی از آنها را جذب کنیم شرایط اروند به مراتب بهتر خواهد شد.

*مرحله‌ی اول بازی ها به خوبی سپری شد‌ و خداراشکر بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند.بازیکنان تیم هم باید بدانند که همه چیز تمام نشده است و صعودمان به لیگ یک کار راحتی نیست.

*صحبت دیگر من با هواداران خودمان است که اگر آنها حضور نداشته باشند و از تیم حمایت نکنند به مشکل برخواهیم خورد ، ما تا بعد از عید در زمین خود تعدادی بازی خواهیم داشت که نیاز شدیدی به حضور تماشاگران در بازی  های پیش رو داریم .

*مدیر عامل محترم تیم هم برای صعود ما قول پاداش خوبی را به بازیکنان تیم داده است و انشالله که بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم و از همه دوستانی که برای موفقیت تیم تلاش میکنند تشکر میکنم.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k88zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: از زبان من به دروغ نوشتند که تیم ما دارد از هم می‌پاشد/ انتقام شکست دور رفت را از شاهین می‌گیریم
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

علوی: تیم حریف خسته بود/ امیدوارم بازیکنانم مغرور نشوند
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

محمد علوی: امسال صد در صد لیگ یکی هستیم
سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛