تاریخ انتشار: 1396/12/06 16:05
اختصاصی|
کد خبر: 158565

عجایب در لیگ یک ایران؛ محرومیت خنده‌دار بازیکن شب قبل از بازی!

لیگ یک سراسر از عجایب است که یکی از آنها، دیشب رخ داد.
عجایب در لیگ یک ایران؛ محرومیت خنده‌دار بازیکن شب قبل از بازی!

 درحالی که بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلفی پیگیری می‌شد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و خنده‌دار، دیشب یعنی شب قبل از بازی حساس دو تیم آلومینیوم اراک و ایرانجوان بوشهر، به طرز عجیبی بازیکن آلومینیوم را محروم می‌کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیشب به باشگاه آلومینیوم اراک اعلام می‌کند که ایمان رئیسی نسب، هافبک این تیم به دلیل تخلفاتی که در بازی با نساجی مقابل هواداران این تیم صورت داده بود، از همراهی آلومینیوم مقابل ایرانجوان محروم است و نمی‌تواند به میدان برود.

نَفس این اقدام فدراسیون فوتبال که مورد اشکال است را اگر کنار بگذاریم (این کار باید اداری صورت می‌گرفت نه شب قبل از بازی و در ساعتی غیر اداری)، درخواهیم یافت که بازی آلومینیوم و نساجی که سبب محرومیت رئیسی نسب شده، 5 هفته قبل بوده و فدراسیون فوتبال، تاکنون سکوت کرده بود و درست شب قبل بازی، حکم محرومیت این بازیکن را ابلاغ می‌کند که بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

عجیب‌تر آنجاست که بدانید ایمان رئیسی نسب در بازی با نساجی اصلا تخلفی نسبت به هواداران نساجی صورت نداده است. همانطور که در عکس زیر می‌بینید، بطری و پرتغال‌های فراوانی وجود دارد که هواداران نساجی به سمت این بازیکن پرتاب کرده‌اند و در زمین چمن مسابقه، باید این موارد یافت شود!!!

قطعا نبود رئیسی‌نسب در بازی با ایرانجوان، به آلومینیوم ضربه زده است زیرا وی بهترین پاسور تیمش با 6 پاس گل محسوب می‌شود و فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی چنین اقدام عجولانه خود باشد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qggx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ آلومینیوم اراک را باید چگونه مهار کرد؛ همه چیز در ساق پای یک بازیکن!