تاریخ انتشار: 1396/12/06 19:02
کد خبر: 158546

تساوی اکسین مقابل مس کرمان؛ امید به صعود در دو تیم باقی ماند/ دارکو با مس همچنان نمی‌بازد

تساوی اکسین و مس کرمان در ورزشگاه انقلاب کرج و در روز تساوی اکثر مدعیان همچنان این دو تیم را امیدوار به صعود باقی نگه داشت.
تساوی اکسین مقابل مس کرمان؛ امید به صعود در دو تیم باقی ماند/ دارکو با مس همچنان نمی‌بازد

 در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک امروز شاگردان علی لطیفی در ورزشگاه خانگی میزبان مس کرمان بودند و در پایان تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم شد.

برای اکسین البرز در این دیدار شاهین شفیعی در دقیقه 45 گلزنی کرد تا شاگردان لطیفی پیروز به رختکن بروند، اما بلافاصله پس از آغاز نیمه دوم مقداد اکبرخواه در دقیقه 48 حساب کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان با همین نتیجه زمین مسابقه را ترک کنند.

تساوی این دو تیم در روزی که اکثر مدعیان صعود به لیگ برتر به استثنای پدیده با تساوی زمین مسابقه را ترک کردند، سبب شد تا همچنان فاصله 10 امتیازی اکسین با صدرنشین لیگ برتر حفظ شود و تیم مس کرمان نیز با 38 امتیاز در فاصله 12 امتیازی صدرنشین باقی بماند.

ترکیب دو تیم؛

اکسین البرز: سجاد بیرانوند - محسن ایران نژاد - پویا سیف پناهی - مسعود حق جو - محمد پورمحمد - سیدمهدی حسینی - محمدرضا فیروز زاده - رضا درویشی - یاسر وکیلی - شاهین شفیعی- سهیل هزارجریبی

سرمربی: علی لطیفی

مس کرمان: حمید عرفانی - فرهاد سالاری پور - رامتین سلیمان زاده - علیرضا علیزاده - کیانوش میرزایی - احمد حسن زاده - نعمت بخشی پور - میلاد باقری - رضا ستاری - محمود مطلق زاده - محمد علی اکبرخواه

سرمربی: دارکو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynnaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل سه امتیازی فیضی به تیم سابق با چاشنی سکوت!
اختصاصی| توپ پر آقای گل برای رقبا؛

مس کرمان چهارشنبه به مصاف اکسین البرز می‌رود
نخعی: در بعضی از پست‌ها به جمع‌بندی کامل رسیده‌ایم؛

داور بازی اکسین و مس معرفی نشد!
اختصاصی| سوتی جالب فدراسیون فوتبال؛