تاریخ انتشار: 1396/12/06 19:10
کد خبر: 158544

تساوی گل گهر مقابل فجرسپاسی؛ فجر بد موقع متوقف شد/ وینگو به کلانتری باج نداد

شاگردان بگوویچ با متوقف کردن فجر به مدعیان دیگر کمک کردند.
تساوی گل گهر مقابل فجرسپاسی؛ فجر بد موقع متوقف شد/ وینگو به کلانتری باج نداد

 توقف فجرسپاسی در سیرجان باعث شد تا این تیم نتواند خود را به جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نزدیک کند و همچنان در رده چهارم باقی ماند.

فجر سپاسی در نیمه اول موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل شاهین مجیدی به رختکن برود اما در نیمه دوم گل گهر سیرجان با ارائه یک بازی بهتر به گل تساوی دست پیدا کرد و مهرداد آوخ دقیقه 66 بازی را به تساوی کشاند تا فجرسپاسی در خارج از خانه متوقف شود.

فجر سپاسی این شانس را داشت تا با شکست حریف خود بالاتر از بادران با 45 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد اما با این تساوی 43 امتیازی شد تا همچنان با صدر جدول 6 امتیاز فاصله داشته باشد.

گل گهر سیرجان نیز در ادامه نتایج خوب خود در نیم فصل دوم با این تساوی 34 امتیازی شد تا همچنان در میانه های جدول حضور داشته باشد.

ترکیب دو تیم؛

گل گهر: مهرداد بشاگردی - محسن طرهانی - علی ابراهیمی - مهران گلزاری - سجاد اژدر - محسن آذرباد - حامد زمانی - امین پورعلی - میلاد صادقیان - مهدی دغاغله - مهرداد آوخ

سرمربی: وینگو بگوویچ

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - سید احمد حیاتمنش - سید محمد حسینی - حامد حیدری - حمید جوکار - علی مصلی نژاد - محمد پاپی - امین شجاعیان - محمدرضا زینال خیری - شاهین مجیدی - ابوذر صفرزاده‌

سرمربی: علی اصغر کلانتری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnn86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه ناکامی‌های فجرسپاسی مقابل سیرجانی‌ها
اختصاصی| فجر از پیش بازنده بود؟؛

پیروزی وینگو در لحظات پایانی/ فجر با بدشانسی باخت
باخت خانگی فجرسپاسی مقابل گل گهر؛