تاریخ انتشار: 1396/12/06 19:14
کد خبر: 158543

پیروزی آلومینیوم مقابل ایرانجوان؛ اولین پیروزی خانگی بصیری با اراکی‌ها/ ایرانجوان به سقوط نزدیک شد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تقابل با ایرانجوان بوشهر که یکی از رقیبان اصلی او در فرار از سقوط به شمار می رود، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.
پیروزی آلومینیوم مقابل ایرانجوان؛ اولین پیروزی خانگی بصیری با اراکی‌ها/
 ایرانجوان به سقوط نزدیک شد

 هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه موفق شد با پیروزی 2 بر 1 برابر ایرانجوان بوشهر زمین مسابقه را ترک کند.

گل اول این دیدار توسط حمید غلامی در دقیقه 72 به ثمر رسید ولی بلافاصله تیم میهمان با گل اویس کردجهان که پس از پنج هفته بار دیگر به رقابت ها بازگشته بود، گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و شاگردان حامد بصیری در دقیقه 80 توسط منصور تنهایی به گل برتری دست یافتند تا با سه امتیاز شیرین این مسابقه را ترک کنند.

این دیدار از این جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت بود که با توجه به سقوط سه تیم به دسته پایین تر و اینکه تکلیف دو تیم از حالا مشخص است ( راه آهن و صبای قم شرایط سختی برای ماندن در لیگ دارند)، بازنده این دیدار به سقوط به عنوان تیم سوم نزدیک تر می شد و با شکستی که شاگردان غلامرضا دلگرم تجربه کردند با 21 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفتند تا در ادامه کار سختی برای بقاء در پیش داشته باشند و تیم آلومینیوم هم 28 امتیازی شد و به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد.

ترکیب دو تیم؛

آلومینیوم اراک: آیدین قویدل - میلاد رخشان - رسول سروش نیا - سعید یوسف زاده - مجید عیدی - کیوان وحدانی - میثم خداشناس - رضا نبی زاده - سینا دست نشان - سجاد آقایی - منصور تنهایی

سرمربی: حامد بصیری

ایرانجوان: وحید اصغرزاده - اویس کردجهان - سجاد مشایخ - عبدالرضا زارعی - حسین محمدی - حسین کاظمی - مسعود نظرزاده - مصطفی احمدی - صادق گشنی - حجت اسلامی - سجاد فیض اللهی

سرمربی: سعید مفتخر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnndb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کام‌بک رویایی اراکی‌ها در بوشهر/ اولین باخت و اولین برد بصیری و دلگرم ثبت نشد!
تساوی پرگل ایرانجوان مقابل آلومینیوم اراک؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک-ایرانجوان بوشهر
اختصاصی| از نگاه دوربین محمد فراهانی؛

پاشازاده در اراک نفس راحت کشید/ مفتخر کلافه شد
اختصاصی| با کسب یک پیروزی پرگل؛