تاریخ انتشار: 1396/12/10 00:18
کد خبر: 157974

وحید رضایی: استحقاق پیروزی با گلهای بیشتر را داشتیم/ از مسلم حق شناس ممنونیم

سرمربی داماش گیلان گفت: برد با یک گل حداقل حق داماش در برابر شهرداری بندرعباس بود.
وحید رضایی: استحقاق پیروزی با گلهای بیشتر را داشتیم/ از مسلم حق شناس ممنونیم

وحید رضایی پس از پیروزی تیمش در برابر شهرداری بندرعباس در گام نخست مرحله نهایی لیگ دو اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید یک تسلیت صمیمانه خدمت مسلم حق شناس که در غم از دست دادن مادر گرامی اش عزادار است عرض کنم و از اینکه در این شرایط معرفت به خرج داد و در این بازی تیم را همراهی کرد از وی ممنونم.

وی در مورد بازی گفت: در بازی اول و در مقابل تیم خوب شهرداری بندرعباس به سه امتیاز شیرین دست پیدا کردیم. شهرداری بندر عباس تیمی قدر و مدعی است اما در این بازی مغلوب بازی خوب بازیکنان ما شدند. بازیکنان ما در این بازی سزاوارانه بازی کردند و شایستگی برد را داشتند.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: به عقیده بنده برد با یک گل حداقل حق داماش در این بازی بود. در نیمه اول کاملا مالک توپ و میدان بودیم و حریف با بازی تاخیری و اتلاف وقت به دنبال سپری کردن زمان بازی بود. ما در این نیمه سه ، چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و اگر در ضربات آخر دقت می کردیم می توانستیم در همان نیمه  کار را تمام کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان داماش مزد برتری خود را گرفتند و در روزی که استحقاق پیروزی با بیش از یک گل را داشتیم به سه امتیاز شیرین و با ارزش رسیدیم و امیدواریم که این روند را در بازی های آینده تداوم ببخشیم.

وحید رضایی همچچنین با تشکر از هواداران داماش گفت: هواداران داماش عاشقانه تیم خود را دوست دارند. آنها در این بازی از ما حمایت کردند و خوشحالیم از اینکه با این برد آنها را از استادیوم راهی کردیم.هواداران در این بازی به خوبی تیم خود را تشویق کردند امیدوارم هواداران تا پایان همراه و حامی داماش باشند .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27w6gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ دسته دوم در پایان مرحله نخست
اوج حساسیت در صدر جدول

جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته بیستم
صدرنشینی ادامه دار عباسیان