تاریخ انتشار: 1396/12/11 19:15
اختصاصی| صحبت‌های جنجالی مدیرعامل برق جدید با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 157687

بردبار: بازیکن تیم به من می‌گفت دوست دارم فلان شخص مربی شود/ در نیم فصل دوم بیش از 6 میلیون پرداختی داشتیم/ آقای نوری، فیلم‌های خوابگاه را رسانه‌ای کنم؟!

مدیرعامل باشگاه برق جدید شیراز نسبت به حواشی این تیم واکنش نشان داد.
بردبار: بازیکن تیم به من می‌گفت دوست دارم فلان شخص مربی شود/ در نیم فصل دوم بیش از 6 میلیون پرداختی داشتیم/ آقای نوری، فیلم‌های خوابگاه را رسانه‌ای کنم؟!

 محمدعلی بردبار مدیرعامل تیم فوتبال برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص اتفاقات پیش آمده در باشگاه برق جدید و صحبت‌های حمید نوری بازیکن این تیم علیه این باشگاه گفت: فقط یک نفر چنین اتفاقی برایش رخ داده است که وسایل شخصی‌اش در سوئیت گیر کرده. مجتعمی که حمید نوری در آن زندگی می‌کند مجتمع خیلی خوبی است که متعلق به سپاه است. سپاه نیز حساسیت دارد و ایشان بدون اینکه به ما بگوید دو ماه است که خانومش را راهی خانه خود کرده است و پسرخاله خود را آورده است. من بیایم بگویم که از دوربین‌های آن هتل چه چیزهایی از حمید نوری ثبت شده است؟! مسئولین مجتمع گفتند که بهتر است این بازیکن از مجتمع برود و ما نیز به حرف آنها گوش دادیم.

وی ادامه داد: من به او گفتم که برو خوابگاهی که سایر بازیکنان مجرد نیز در آن هستند که نوری به من گفت قرار است خانومم را مجددا به شیراز بیاورم که من گفتم حق نداری این کار را کنی و در این مدت نیز شما منو گول زدید و ما نیز با وی برخورد کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل دوم به هر بازیکنی سه پرداخت داشتیم. ما به حمید نوری در تاریخ 1396/11/28 یک میلیون تومان واریزی داشتیم. در تاریخ 1396/10/21 دو میلیون و پانصدهزار تومان به نوری پرداخت کردیم. مرحله سوم نیز سه میلیون تومان واریزی داشتیم و در مجموع، 6 و نیم میلیون تومان در نیم فصل دوم پرداختی داشته‌ایم. در بازی با صبای قم که مساوی گرفتیم، به بازیکنان پاداش دادیم. کجای دنیا به مساوی پاداش می‌دهند! آقای نوری بیاید ثابت کند که چنین مبالغی به حسابش واریز نشده است.

بردبار در خاتمه خاطرنشان کرد: یک سری مسائل دیگر در تیم رخ داده است که نمی‌خواهیم کنکاش کنیم. باخت ما به اکسین و مس کرمان سراسر از شائبه بوده است و یک سری مدارک نیز به دستم رسیده که باید بازیکنان خاطی را جریمه کنم زیرا اعتبار فوتبالی ما را زیر سئوال برده‌اند. بازیکن تیم می‌آید به من می‌گوید دوست داریم فلان شخص مربی تیم شود. کجای دنیا چنین رفتاری را با مدیرعامل تیم می‌کنند. به دلیل دروغ‌هایی که حمید نوری و برخی بازیکنان تیم به مجموعه نسبت داده‌اند، قطعا این بازیکنان را از تیم اخراج خواهیم کرد.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odmpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید نوری: هرشب خانه یکی می‌خوابم/ دیگر در شیراز نمی‌مانم/ وسایلم را گرفتند و می‌خواهند ما را بازداشت کنند!