تاریخ انتشار: 1396/12/13 23:26
مدیر رسانه ای داماش گیلان:
کد خبر: 157392

امیدواریم شاهد بهترین داوری ها در این برهه حساس باشیم/ هواداران داماش قدرشناس و وفادار هستند

مدیر رسانه ای داماش گیلان گفت: رقابت‌های لیگ دسته دو وارد روزهای حساس خود شده و امیدواریم بازی ها با وسواس و دقت نظر بیشتری برگزار شود.
امیدواریم شاهد بهترین داوری ها در این برهه حساس باشیم/ هواداران داماش قدرشناس و وفادار هستند

میثم محبوب در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی در مورد وضعیت داماش گیلان اظهار داشت: به عنوان یک باشگاه خصوصی با تمام بضاعت و توان در تلاش هستیم تا با نتیجه گیری در دیدارهای حساس مرحله نهایی بتوانیم تمامی این زحمات را منجر به نتیجه کنیم و به امید خدا به رقابت‌های لیگ دسته اول بازگردیم.

وی افزود: خوشبختانه گام نخست را با پیروزی برداشتیم و امیدواریم در دیدارهای آینده نیز نتایج لازم را بگیریم. مالک و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب  انجام می دهند و کادر فنی زحمتکش و بازیکنان پرتلاش تیم به دنبال شاد کردن دل هواداران هستند.

مدیر رسانه ای داماش در خصوص برگزاری بازی های دور نهایی گفت: مسئولان برگزار کننده لیگ دو تقویم کامل بازی ها ی دور نهایی را اعلام کرده و با یک برنامه ریزی منظم و تلاشهای صورت گرفته در صدد برگزاری هرچه بهتر بازی ها هستند که این اقدامات و تلاش ها قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: لیگ دو وارد روزهای حساس خود شده، تیمهای حاضر و به ویژه تیمهای خصوصی به سختی تا اینجا ی کار در مسابقات حاضر بوده اند و سختی ها و هزینه های زیادی را متحمل شده اند. ده هفته حساس برای تیمها در حال رقم خوردن است و امیدواریم با دقت نظر و نظارت مضاعف بازی ها برگزار شود تا شاهد برخی حاشیه سازی ها و غوغا سالاری های کاذب نباشیم. در زمینه داوری ها هم با استفاده از داوران باتجربه شاهد بهترین قضاوت ها باشیم تا خدای ناکرده حقی ضایع نشود.

محبوب با اشاره به تقدیر ویژه هواداران داماش از مسلم حق شناس گلر این تیم که با وجود از دست دادن مادرش در برابر شهرداری بندر عباس به میدان رفته بود،  تصریح کرد: هواداران داماش قدرشناس و وفادار هستند. آنها پس از دو سقوط داماش همچنان عاشقانه در کنار تیم خود مانده اند. از طرفی مسلم حق شناس حرکتی انجام داد که هرگز از ذهن داماشی ها و رشتی ها پاک شدنی نیست.  

وی همچنین افزود: هواداران داماش بی ریا و به صورت خود جوش از دروازه بان متعصب تیمشان تقدیر کردند و فرهنگ بالای خود را نشان دادند.  جالب اینکه این کلیپ بازتاب ویژه ای در سطح رسانه ای در کشور داشت و همه مردم ایران رقم خوردن این صحنه های زیبا در استادیوم سردار جنگل رشت را دیدند. هواداران داماش بار دیگر ذات زیبای فوتبال را به نمایش گذاشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnw86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید رضایی: استحقاق پیروزی با گلهای بیشتر را داشتیم/ از مسلم حق شناس ممنونیم

رقابت حساس تیم ها برای کسب 3 امتیاز شیرین و ارزشمند
پیش بازی هفته دوم مرحله نهایی لیگ دو