تاریخ انتشار: 1397/01/09 20:55
کد خبر: 154249

اعتراض سرمربی فجر؛ داور سر تیم فجر را برید!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اعتراض به داوری دیدار تیمش در برابر ملوان بندرانزلی گفت: داور میدان در این بازی سر تیم ما را برید.
اعتراض سرمربی فجر؛ داور سر تیم فجر را برید!

 علی اصغر کلانتری غروب پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد: با وجود اینکه می دانستیم در انزلی و در برابر ملوانان بازی سختی داریم اما انتظار داشتیم حداقل با کسب یک امتیاز به شهرمان برگردیم.

وی افزود: دیدار در برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی پایاپایی بود و ملوانان توانستند با استفاده از اشتباهات بازیکنانم به پیروزی دست یابند.

کلانتری با تبریک این پیروزی به مردم انزلی تصریح کرد: متاسفانه برای چندمین بار تیم فجر شهید سپاسی از داوری ضربه خورد و داور میدان ، پنالتی 100 درصد را دید ولی نگرفت.

وی افزود: فجر سپاسی با استناد به فیلم بازی به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال شکایت خود را ارائه می دهد چرا که معتقدم بازی باید با نتیجه تساوی به پایان می رسید اما داور میدان سر تیم فجر سپاسی شیراز را برید .

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته 29 این رقابت ها تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه تختی بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ملوان شد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r6ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی اصغر کلانتری: بهترین مربی لیگ یک حامد بصیری است/ همسرم بهترین دوستم است/ دوست دارم با فرگوسن و پرویز پرستویی سلفی بگیرم
اختصاصی| گفتگوی نوروزی با بهترین مربی سال 96 لیگ یک؛