تاریخ انتشار: 1397/01/17 23:24
کد خبر: 153217

محمد علوی :عده ای قصد تخریب ما را دارند ، شرافتمان را زیر سوال نخواهیم برد.

محمد علوی :عده ای قصد تخریب ما را دارند ، شرافتمان را زیر سوال نخواهیم برد.
محمد علوی سرمربی تیم اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت: برابر نفت امیدیه با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ، نفتی ها تمام تلاش خود را در این دیدار به کار گرفتند.
 
با احترامی که برای نفت امیدیه قایل هستم، اما مقابل ما سد راه شد، این تیم پنج امتیازی است که چهار امتیاز آن را از اروند به دست آورده است، در فوتبال بیشتر باید از تیم های انتهای جدولی ترسید زیرا چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان برای امتیاز گیری به میدان خواهند رفت، خوشبختانه تیم خوبی را بسته ایم و در بازی های آینده برای کسب امتیاز به ساوه و تهران خواهیم رفت.
 
یکی از بازیکنان نفت امیدیه با حرکت دست به هواداران توهین کرد که نماینده فدراسیون هم این قضیه را نظاره گر بود و این اقدام باعث تحریک هواداران شد که متاسفانه برخی از سایت ها این مسئله را بیش از اندازه بزرگ جلوه میدهند و به این مجموعه توهین میکنند.
دلیل این را نمیدانم که چرا به هر طریقی قصد تخریب تیم ما را دارند، نگاه آنها به مسائلی از این قبیل است و همیشه علیه ما سخن میگویند در حالی که تیم ما در صدر جدول قرار دارد و اصلا به این مورد اشاره ای ندارند.
 
اگر این دسته از افراد از لحاظ مالی محتاج هستند به مدیر عامل تیم خواهیم گفت که مبلغی را به حساب آنها واریز کند تا برای ما حواشی ایجاد نکنند.
 
خوشه طلایی تیم خوبی است و از مربی با تجربه ای برخوردار است و با تمام احترامی که برای این تیم قایلم برای برد در این دیدار به میدان خواهیم رفت، اروند خرمشهر هم در بازی های خانگی و هم در خارج از خانه عملکرد خوبی داشته است.
 
مسابقات به روز های حساس خود نزدیک شده است و همه تیم ها برای امتیاز گیری حساب ویژه ای را باز کرده اند و قطعا هیچ تیمی به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد، تیم ها تنها چهار مسابقه در پیش دارند و اگر امتیازات لازم را کسب نکنند برای جبران آن کار سختی در پیش دارند و مطمئنا برخلاف تیم های انتهای جدولی جای هیچ ریسکی برای تیم های بالانشین وجود ندارد.
 
طی صحبت هایی که با تیم نفت امیدیه انجام دادم از قضاوت داور دیدار رضایت داشتند، بازیکنان تیم ما سالم بازی میکنند، نه پنالتی بی جهت برای ما گرفته میشود و نه بر روی داوران خرج کردیم، دوست داریم شرافت مندانه به لیگ یک صعود کنیم.
 
ارزش فرد بالاتر از این است که به خاطر پیروزی در یک دیدار با داور و عوامل تیم دیگر همکاری کنند و شرافت خود را زیر سوال ببرند، این مسائل لذت فوتبال را از بین میبرد.
 
در بازی هایی که روز های بدی را پشت سر گذاشتیم داور در هیچ صحنه ای به نفع ما عمل نکرده است در حالی که به راحتی میتوان این کار را انجام داد  اما تا زمانی که در فوتبال حضور دارم تحت هیچ شرایطی فوتبال پاک را زیر سوال نخواهم برد.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgd6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: از زبان من به دروغ نوشتند که تیم ما دارد از هم می‌پاشد/ انتقام شکست دور رفت را از شاهین می‌گیریم
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

علوی: تیم حریف خسته بود/ امیدوارم بازیکنانم مغرور نشوند
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

محمد علوی: امسال صد در صد لیگ یکی هستیم
سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛