تاریخ انتشار: 1397/01/18 00:13
کد خبر: 153215

مهدی غفاری : در جدول شرایط خوبی داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری انجام دهد

مهدی غفاری : در جدول شرایط خوبی داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری انجام دهد

مهدی غفاری سرمربی تیم مقاومت تهران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:  تیم مقاومت شرایط خوبی دارد اما متاسفانه در دو بازی گذشته برابر خوشه طلایی و گیلانمهر موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم که بدشانسی مانع به ثمر رسیدن گل شد.

در دیدار با گیلانمهر فومن در اکثر دقایق بازی مخصوصا نیمه دوم توپ در اختیار ما بود و فرصت های تک به تک را به هدر دادیم با توجه به از دست رفتن امتیازات این دو دیدار، باز هم شرایط خوبی در جدول داریم، برای چهار بازی آینده برنامه ریزی انجام داده ایم تا با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

در بازی این هفته برابر گیلانمهر فومن داور پنالتی را به سود این تیم اعلام کرد که به عقیده بنده صحیح نبود، متاسفانه توانایی بازی با حریفان را داریم اما داوران در بعضی مواقع قضاوت عادلانه ای ندارند.

شرایط بازی ها به گونه ای است که بیشتر از یک یا دو گل در بازی ها رد و بدل نمیشود، سرنوشت بازی را باید تیم ها تعیین کنند ولی داوران با قضاوت ضعیف خود مشکل ساز میشوند.

در بازی مقابل خوشه طلایی نیز اتلاف وقت بیش از حد بازیکنان این تیم به وفور دیده میشد و داور اخطار و تذکری را هم نشان نداد در این خصوص نمیتوان هیچ صحبتی را انجام داد چرا که به این اعتراض ها رسیدگی نمیشود .

با نگاه به زمین چمن فومن متوجه خواهید شد که فاصله بین یکی از دروازه ها با دیوار پشتی یک متر است که در صورت بر هم خوردن تعادل بازیکنان به مشکل برمیخورند برای این چنین زمینی با توجه به حمایت نمایندگان مجلس از تیم خود ، مجوز قانونی صادر میکنند اما برای زمین پنج آذر تهران که هیچ مشکلی برای برگزاری رقابت ها ندارد مجوز صادر نمیکنند و این موارد تحت هیچ ضوابط قانونی اجرا نمیشود.

همه تیم های صعود کننده به این مرحله خوب هستند و فاصله نزدیک امتیازات نشان دهنده این مسئله است هر تیمی که از موقعیت ها نهایت استفاده را ببرد موفق خواهد بود و این ها زیبایی فوتبال را تعیین خواهد کرد.

از استقلال جنوب تهران شناخت نسبی داریم و با توجه به شرایط میزبانی مقاومت تمام سعی ما برای پیروزی در این هفته است تا در میان مدعیان باقی بمانیم.

فدراسیون فوتبال بر بازی ها نظارت بیشتری انجام دهد که این خواست تمام تیم ها است و با به کارگرفتن داوران باتجربه به شرایط بازی ها بهبود ببخشند.

تیم ها طی این یک سال با صرف هزینه های سنگینی تا اینجا پیش آمدند و باید نظارت و قضاوت بهتری انجام شود تا شاهد انجام بازی های زیبا تر باشیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odaoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی غفاری: شموشک تیم خوبی بود ولی موقعیت های ما بیشتر بود/ گل سالم ما را آفساید گرفتند!
سرمربی مقاومت تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

رقابت تیم ها برای کسب 3 امتیاز شیرین و ارزشمند
اختصاصی: پیش بازی هفته ششم مرحله نهایی لیگ دو