تاریخ انتشار: 1397/01/19 19:52
کد خبر: 152975

بهمن فرازمند : در شرایط آرمانی قرار داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری داشته باشد

بهمن فرازمند : در شرایط آرمانی قرار داریم ، فدراسیون بر بازی ها نظارت بیشتری داشته باشد

بهمن فرازمند سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی  گفت:

نفت و گاز گچساران با دوازده امتیاز در شرایط آرمانی قرار دارد، در بازی برابر پالایش نفت هم تا دقیقه هشتاد با دو گل پیش بودیم که روی شکم سیری بازیکنان برد را با تساوی عوض کردیم، داور این دیدار که سال گذشته دیدار نفت و گاز و اروند خرمشهر را سوت زده بود در این مسابقه اشتباهاتی را مرتکب شد، هواداران نیز در این بازی موقع ضربه ایستگاهی حریف، مقداری وقفه ایجاد کردند که این به سود تیم پالایش آبادان تمام شد در این هفته هم میهمان داماش گیلان خواهیم بود.

گروه ما با گروه الف قابل مقایسه نیست، در گروه ما دو - سه تیم در این شش بازی شکست نخوردند با بررسی امتیازات، گل های زده و خورده صحت این مسئله را خواهید فهمید، در گروه مرگ و زندگی قرار دادیم و تا هفته پایانی هیچ چیز معلوم نخواهد شد و مطمئنا نتایج عجیب و غیر قابل باوری نیز رقم خواهد خورد.

پالایش نفت با وجود اینکه یک امتیازی بود ولی با تمام وجود مقابل ما حاضر شد و به بازیکنان هم گفته بودم که تیم های انتهای جدولی بر خلاف ما بدون استرس مقابل حریف بازی خواهند کرد، آنالیز های انجام شده نشان داد که  سردار بوکان با مربی ارزنده خود پیروز قربانی میتوانست شاهین بوشهر را شکست دهد.

دیدار ما برابر داماش تقابل بهترین خطوط دفاعی در این مرحله است، تیمی هستیم که جز خط دفاعی در خطوط دیگر نیز خوب کار کردیم، قطعا داماش تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و برای ما قابل احترام است به امید خدا برای کسب سه امتیاز به گیلان خواهیم رفت.

به نحوه قضاوت داوران شدیدا اعتراض دارم، در این هفته مقابل پالایش نفت آبادان داور عملکرد ضعیفی داشت، اکثر مواقع در زمین خودمان از داور گله داریم که پنالتی ما نیز نادیده گرفته میشود که دلیل این را نمیدانم اما در هفته های گذشته داوری بهتری را شاهد بودیم.

از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم با نگاه ویژه به مسابقات، داوران با تجربه ای را انتخاب کنند، برابر شاهین بوشهر و سردار بوکان داوران قضاوت عادلانه ای انجام دادند.

بازی هجومی را در دستور کار قرار میدهیم که باعث شده در خط حمله آمار فوق العاده ای داشته باشیم و به دنبال بازی تدافعی نیستیم، در بازی های خانگی و خارج از خانه هجومی کار کرده ایم و در این شرایط حساس وضعیت تاکتیکی خود را بهتر خواهیم کرد.

فدراسیون در این چهار بازی نظارت ویژه ای داشته باشد که حق هیچ تیمی ضایع نشود ، از هواداران پرشوری برخورداریم و به آن ها عشق می ورزیم از آن ها خواهش میکنم صبور باشند تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48m8zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند: در سه بازی گذشته سه پنالتی برای ما نگرفتند/ حضور هواداران برای ما قوت قلبی است
سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛